sucharki- do czego wykorzystać?

1. Data: 2006-10-31 12:07:14

Temat: sucharki- do czego wykorzystać?
Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze po jakichś dietach pozostają w domu sucharki 3/4 pudełka i nikt tego
nie chce jeść. Do czego można je wykorzystać? dodam, że są bezcukrowe. Jeśli
ma ktoś jakiś przepis to poproszę.
Pozdrawiam
Teli.

2. Data: 2006-10-31 13:08:07

Temat: Re: sucharki- do czego wykorzystać?
Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego
> nie chce jeść. Do czego można je wykorzystać? dodam, że są bezcukrowe.

Ja robię z sucharków wymieszanych z nutelą podkład pod ciasto z bitą
śmietaną i owocami.
Sucharki trzeba rozgnieść na miazgę i wymieszać ze słoikiem nuteli
podgrzanej w kąpieli wodnej. Masę wyłożyć do tortownicy i pozostawić do
ostugnięcia. Na to nałożyć bitą śmietanę, masę serową, owoce, galaretkę czy
co kto lubi.
Ciasto jest pyszne :-)
Gocha

3. Data: 2006-10-31 16:46:05

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> ostugnięcia. Na to nałożyć bitą śmietanę, masę serową,

a jaką masę serową?
Teli.

4. Data: 2006-10-31 17:15:02

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętacie grę półsłówek?
Kiedyś miałem kolegę w pracy rozmawiajacego z otoczeniem w tej
konwencji.Czasami nawet służbowo.
Wymyślał je na poczekaniu. Ad topic to było : Krają sucharki....
M.

5. Data: 2006-10-31 21:43:07

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena napisał(a):
> Zawsze po jakichś dietach pozostają w domu sucharki 3/4 pudełka i nikt tego
> nie chce jeść. Do czego można je wykorzystać? dodam, że są bezcukrowe. Jeśli
> ma ktoś jakiś przepis to poproszę.

Mozesz zmielic na bulke tarta. Wyjdzie delikatna bulka tarta do
panierki dla delikatniejszych mies n.p. piersi kurczaka, czy sznycle
cielece.

6. Data: 2006-11-02 07:48:15

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gocha" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> a jaką masę serową?
> Teli.

Serek np. Toska czy jakiś inny homogenizowany zmiksowany z cukrem, wanilią i
żelatyną rozpuszczoną w niewielkiej ilości wody
Gocha

7. Data: 2006-11-02 12:33:35

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serek np. Toska czy jakiś inny homogenizowany zmiksowany z cukrem, wanilią
> i żelatyną rozpuszczoną w niewielkiej ilości wody

a powiedz mi jeszcze kiedy zalewasz to galaretką, czy tą masą?
Ja rozdrobiłam sucharki z nutellą i dodałam trochę rozpuszczonego masła,
żeby się lepiej skleiło jak wystygnie, ale za wcześnie nalałam galaretkę i
wsiąkła w te sucharki. Najpierw były takie super chrupiące, a potem zrobiły
się jak zwykłe ciasto. Też ok, ale lepsze byłoby gdyby sucharki zostały
chrupiące. Czy Twoja wersja jest z chrupiącymi, czy nie?
Teli.

8. Data: 2006-11-03 08:56:58

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobiły się jak zwykłe ciasto. Też ok, ale lepsze byłoby gdyby sucharki
> zostały chrupiące. Czy Twoja wersja jest z chrupiącymi, czy nie?
Witam,
Masą zalewam dopiero wtedy jak dół całkowicie się schłodzi. Wtedy spód
pozostanie przepysznie kruchy, a masa z góry nie wsiąknie.
Gocha

9. Data: 2006-11-03 15:45:30

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masą zalewam dopiero wtedy jak dół całkowicie się schłodzi. Wtedy spód
> pozostanie przepysznie kruchy, a masa z góry nie wsiąknie.\

Ooo! dzięki, bo bałam się, że tak się nie da. Jutro znów to zrobię. Dziękuję
za pomysł.

Pozdrawiam
Teli.

co wzamian wędlin
co wzamian wędlin
Prosba nt. diety/przepisow po operacji jelita grubego
SKRAJNE QRWSTWO
gdzie Poradania Laktacyjna?