co wzamian wędlin

1. Data: 2006-10-31 10:25:10

Temat: co wzamian wędlin
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co robicie w zamian wędlin,
ostatnio zrobiłem kurczaka w galarecie i indyka z nadzieniem z boczku i
czosnku duszonego w sosie własnym,
może macie jeszcze jakieś pomysły ?

Andrzej

2. Data: 2006-10-31 10:37:14

Temat: Re: co wzamian wędlin
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:

> co robicie w zamian wędlin,
> ostatnio zrobiłem kurczaka w galarecie i indyka z nadzieniem z boczku i
> czosnku duszonego w sosie własnym,
> może macie jeszcze jakieś pomysły ?

Pasztety różne, pieczona karkówka, smarowidło z wątróbek drobiowych,
klops, zwykłe schabowe, rolady rozmaite.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2006-10-31 10:44:55

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości
Andrzej wrote:

> [...]
> może macie jeszcze jakieś pomysły ?

Pasztety różne, pieczona karkówka, smarowidło z wątróbek drobiowych,
klops, zwykłe schabowe, rolady rozmaite.

a możesz podać przepis na to smarowidło z wątróbek, bo nie znam

Andrzej

4. Data: 2006-10-31 11:26:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> a możesz podać przepis na to smarowidło z wątróbek, bo nie znam

Podsmażasz wątróbki drobiowe z cebulką, miksujesz dodając do tego
twarożek homogenizowany plus przyprawy jakie lubisz (sól, pieprz, gałka
muszkatołowa, czosnek). Można dodać pewnie jakiejś zieleniny. Ja akurat
nie przepadam za tym "smarowidłem", ale raz kiedyś zrobiłam. MOżna tym
też nadziewać kruche babeczki na przekąskę.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-10-31 11:36:09

Od: Grzegorz Mucha <m...@p...zabierzow.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Oct 2006 12:26:59 +0100, medea wrote:

> Podsmażasz wątróbki drobiowe z cebulką, miksujesz dodając do tego
> twarożek homogenizowany plus przyprawy jakie lubisz (sól, pieprz, gałka
> muszkatołowa, czosnek).

To prawie jak "kawior żydowski" - też wątróbki i cebula, ale jajka na
twardo zamiast twarożku (wszystko posiekane).

mucher

6. Data: 2006-10-31 11:37:34

Od: Grzegorz Mucha <m...@p...zabierzow.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Oct 2006 11:25:10 +0100, Andrzej wrote:

> co robicie w zamian wędlin,
> ostatnio zrobiłem kurczaka w galarecie i indyka z nadzieniem z boczku i
> czosnku duszonego w sosie własnym,
> może macie jeszcze jakieś pomysły ?

Zimne mięsa (pieczony schab, filet z indyka, karczek) - np. z czymś w
środku (morele, śliwki).

mucher

7. Data: 2006-10-31 12:31:37

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:

> a możesz podać przepis na to smarowidło z wątróbek, bo nie znam

Dwie wersje - dietetyczna - wątróbki ugotować, mniej dietetyczna - usmażyć.
Ugotować kilka jajek na twardo, wszystko razem przekrecić przez
maszynkę, dodać przypraw jak kto lubi (mnie pasuje galka muszkatołowa)
Wymieszać i gotowe.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

8. Data: 2006-10-31 12:34:35

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Mucha" <m...@p...zabierzow.com> napisał
w wiadomości news:unzrujerte4w.3x3ud8mlfxd7$.dlg@40tude.net...

> To prawie jak "kawior żydowski" - też wątróbki i cebula, ale jajka na
> twardo zamiast twarożku (wszystko posiekane).

w jakiej proporcji ?
az

co wzamian wędlin
Prosba nt. diety/przepisow po operacji jelita grubego
SKRAJNE QRWSTWO
gdzie Poradania Laktacyjna?
GNIAZDO