suche dłonie

1. Data: 2003-04-21 19:16:19

Temat: suche dłonie
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne Grupowiczki (ów)!
od pewnego czasu z dużą uwagą czytam grupę i cieszę się, na myśl, że może i
ja znajdę pomoc w rozwiązaniu moich problemów. Bardzo na Was liczę, bo
lekarz mi nie pomógł :(
Mój problem dotyczy bardzo suchych dłoni. Wierzch dłoni jest w porządku, ale
wnętrze, szczególnie końcówki palców są bardzo suche, popękane. Odstawiałam
wszystkie prace domowe związane z detergentami. Jak już coś robię to w
rękawiczkach.
Żaden krem nie pomaga, ani glicerynowy Kolastyny, ani Avonu z mniszkiem
lekarski, ani rumiankowy Kamill.
Dermatolog polecił krem Oilatum krem firmy Stiefel 17,40 za 40g!!! pomaga,
ale na krótko.
Moje palce nadal szczypią, swędzą, wyglądają okropnie.
Pomóżcie!

Z dyngusowym pozdrowieniem Ania

1. Data: 2003-04-21 19:36:46

Temat: Re: suche dłonie
Od: "Katarzyna Starzyczny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale na krótko.
> Moje palce nadal szczypią, swędzą, wyglądają okropnie.

Proponuje uciec do tzw. "rad babuni"! Dłonie suche, szorstkie, których nie
można "wykurować" nawet tłustymi kremami, proponuję moczyć w podgrzanej
oliwie z odrobina soku z cytryny, a na noc posmarować bardzo grubą wartswą
tłustego kremu i założyć rękawiczki!! Powinno zadziałać!!!
Pozdrawiam
Kasia
k...@w...pl

1. Data: 2003-04-21 22:24:43

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarz mi nie pomógł :(
> Mój problem dotyczy bardzo suchych dłoni.

Aniu, sadze, ze potrzebujesz chlopa - sluze pomoca...
ad

1. Data: 2003-04-22 08:10:12

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Aniu, sadze, ze potrzebujesz chlopa - sluze pomoca...

To sie robi wrecz oblesne.
Chlopczyku drogi, polecam Ci ta oto strone:
http://dziewczyna.redakcja.pl/forum/index.asp
No tym forum na pewno znajdziesz oddane przyjaciolki.
Zyczac zdrowia i szczescia oddalam sie w uklonach...

Kaska

1. Data: 2003-04-22 08:59:18

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chlopczyku drogi, polecam Ci ta oto strone:
> http://dziewczyna.redakcja.pl/forum/index.asp
> No tym forum na pewno znajdziesz oddane przyjaciolki.
> Zyczac zdrowia i szczescia oddalam sie w uklonach...

Nie, no, ja za stary juz do tego jestem... Chcialem sie po prostu czegos
tu dowiedziec, ale stwierdzilem, ze czesc z Was po prostu zartuje, wiec sie
przylaczylem. Przepraszam :(

1. Data: 2003-04-22 09:11:49

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Nie, no, ja za stary juz do tego jestem... Chcialem sie po prostu czegos
> tu dowiedziec,
Jesli chcesz sie czegos dowiedziec to pytaj, czytaj archiwum, obejrzyj
ulubiona strone wizaz.pl...

> ale stwierdzilem, ze czesc z Was po prostu zartuje, wiec sie
> przylaczylem. Przepraszam :(
Zeby zartowac i zeby bylo to zabawne dla innych trzeba zachowac jakis
minimalny poziom, moj drogi :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-22 09:27:10

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, no, ja za stary juz do tego jestem...

Nie o wiek chodzi, ale o poziom...

> Chcialem sie po prostu czegos
> tu dowiedziec, ale stwierdzilem, ze czesc z Was po prostu zartuje, wiec
sie
> przylaczylem. Przepraszam :(

Zmien sie jak najszybciej, bo moj i pewnie nie tylko KF juz nogami przebiera
z niecierpliwosci:)

Kaska

1. Data: 2003-04-22 11:46:41

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nie o wiek chodzi, ale o poziom...

> sie
>
> Zmien sie jak najszybciej, bo moj i pewnie nie tylko KF juz nogami

Mile Panie, nie watpie, ze w Waszym uroczym towarzystwie moj poziom ma
szanse sie podniesc. Dajcie mi troche czasu - same fluidy nie wystarcza -
napiszcie cos, co wzbogaca...
Nie mam pojecia, co to jest KF.

1. Data: 2003-04-22 11:54:28

Temat: Odp: suche dłonie
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Nie mam pojecia, co to jest KF.

To ja Ci wytłumaczę.
To takie miejsce, gdzie trafiają wszystkie posty od osób, które nie są
mile widziane.
Po prostu nie widzimy ich kiedy czytamy grupę.
I Ty zaraz też się znajdziesz w moim KF.
PLONK
Kasia

1. Data: 2003-04-22 12:07:49

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam pojecia, co to jest KF.

Widze, ze Twoja wiedza na temat grup dyskusyjnych jest, delikatnie
powiedziawszy, marna. Proponuje, zebys poczytal troszke w internecie (w
wyszukiwarce wystarczy wpisac niusy, netykieta lub grupy dyskusyjne) na
ten temat. Pl.rec.uroda to nie miejsce na wyjasnianie podstawowych info
o usenecie.
Pozdr,
Szwedka
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

Kupno kosmetyków w internecie
ach, slynni fryzjerzy
posklejane rzesy
rozstepy a samoopalacz