sucho i swędzi :(

1. Data: 2003-04-03 19:54:46

Temat: sucho i swędzi :(
Od: "Joanna Ciesielska" <j...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem tu po raz pierwszy więc przy okazji wszystkich pozdrawiam.
Wątek suchej i swędzącej skóry ponownie wraca. U mnie objawy nasilają się
zwłaszcza po siedzeniu na dywanie (mam małego raczkującego synka którego
trzeba pilnować żeby czegoś nie "wykombinował"), efektem jest sucha swędząca
skóra na dłoniach, wewnętrznej stronie przedramion, łydkach i pupie. Poza
tym w tych miejscach pojawiają się czerwone krostki:(
Nie wiem juz co mysleć, sądziłam że to alergia na roztocza, jednak częste
odkurzanie mieszkania niczego nie zmienia, smarowanie się 2x dziennie
mleczkiem Nivea czy oliwką tez nie, proszku i innych kosmetyków nie
zmieniałam. Próby kąpieli w Oilatum plus niewiele przynoszą, a podobno
likwiduje on objawy alergii.
Sama nie wiem..., wybrac sie do lekarza czy nie? A może wypróbować inne
polecane w archiwum "specyfiki"?

jo_anna

1. Data: 2003-04-03 20:13:32

Temat: Re: sucho i swędzi :(
Od: "tola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie skóra swędziała na twarzy i również na dłoniach, poszlam do dermatologa
i ten polecil mi krem półtłusty cutibaza. przeznaczony jest dla skóry
wrażliwej i dla osób z chorobami alergicznymi; mnie bardzo pomógł, przede
wysztkim skóra mnie nie swędzi i nie jest zaczerwieniona, ani sucha, i na
twarzy i na dłoniach; jednak mimo wszystko radziłabym wybrać się do lekarza.

tola

1. Data: 2003-04-03 20:45:18

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Ciesielska" <j...@o...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiem juz co mysleć, sądziłam że to alergia na roztocza, jednak częste
> odkurzanie mieszkania niczego nie zmienia, smarowanie
Odkurzanie nie likwiduje roztoczy. Są specjalne płyny na roztocza np.
Allertex (Lakmy) do dywanów lub w sprayu. Tak więc najlepiej zrobić sobie
próby na alergię na roztocza oraz na wełnę, dywany na ogół są wełniane.
barbarella

sonda jakie ...
nieoryginalne kosmetyki
Maseczka Dax'a Chińskie Zioła