sunsilk

1. Data: 2003-10-14 17:49:08

Temat: sunsilk
Od: "Paula_do" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sadzicie na temat tych szamponow? zamierzam nabyc caly zestaw do
przygladzenia wlosow, tylko czy warto? szukam czegos, co dobrze je
przygladzi i nie beda wygladac na tluste. Po rozczesaniu robi mi sie siano,
czego nie nawidze. Pomozcie!

Paula
p...@o...pl

1. Data: 2003-10-14 19:03:03

Temat: Re: sunsilk
Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula_do <p...@o...pl> wrote:

> [...]
| przygladzenia wlosow, tylko czy warto? szukam czegos, co dobrze je
| przygladzi i nie beda wygladac na tluste. Po rozczesaniu robi mi sie siano,

Mam jeden szampon, ten do wlosow kreconych/przeciw puszeniu sie. Jak
dla mnie to nie widac bardzo wyraznych efektow, ale moja kolezanka uzywa
w polaczeniu z odzywka i twierdzi ze jest rewelacyjny. Wiec moze to
u kazdego inaczej dziala. Mysle, ze warto sprobowac.

| Pozdrawiam

Również :)

Ania

1. Data: 2003-10-14 19:14:55

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula_do" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przygladzenia wlosow, tylko czy warto? szukam czegos, co dobrze je
> przygladzi i nie beda wygladac na tluste. Po rozczesaniu robi mi sie

Kupilam ten przeciw puszeniu sie wlosow [chociaz kreconych nie mam] z
odzywka gratis. To byla niedziela a ja musialam koniecznie umyc wlosy,
poszlam do jedynego otwartego w poblizu sklepu no i byl tylko Sunsilk
przeciw puszeniu sie wiec wzielam. Wlosy sa po szamponie takie same jak po
kazdym innym, ale moze mi nie pomogl dlatego, ze nie mam kreconych wlosow.
Bynajmniej sprobuj, duzo nie tracisz bo szampon z tego co pamietam kosztowal
ok. 10 zl.

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-15 10:02:15

Od: "Blancanieves" <N...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

Sadia,
Tnij cytaty i wycinaj sygnaturki!!!

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-15 12:30:09

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadia,
> Tnij cytaty i wycinaj sygnaturki!!!
> --
> Blancanieves (Kasia)

Tne Cie;)

Sadia

1. Data: 2003-10-15 13:31:58

Od: "Blancanieves" <N...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

sadia <s...@w...pl> napisał/a:
> [...]

No niekoniecznie, bo zostawiłaś moją sygnaturkę...
Nie powinno się tego robić.
A także cytować całości listów.

1. Data: 2003-10-15 20:20:03

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sadzicie na temat tych szamponow?
kupilam zestaw do kreconych wlosow przeciwko puszeniu, szmapno podarowalam
kolezncektora ma proste wlosy nie sprawdzil sie, odzywke uzywam ale nie
kupie drugiej bo nic szczegolnego, a to "mleczko" czy co to jest do
stosowania bezsplukiwania jest takie sobie, mam jakies ciezkie i i tak
puszyste wlosy....aha i mniej sie kreca po tym :(

pozdr

1. Data: 2003-10-16 15:28:41

Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> wrote:

| puszyste wlosy....aha i mniej sie kreca po tym :(

Po odzywce? W takim razie musze sobie kupic moze w polaczeniu
z szamponem cos da. Co prawda na opakowaniu pisze, ze _utrwala_
skret, ale skoro daje efekt zupelnie odwrotny...

Ania

1. Data: 2003-10-16 15:38:48

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po odzywce? W takim razie musze sobie kupic moze w polaczeniu
> z szamponem cos da. Co prawda na opakowaniu pisze, ze _utrwala_
> skret, ale skoro daje efekt zupelnie odwrotny...

wiesz co, tak sie dzialo u mnie, ale byc moze to bylo wynikiem tego ze mam
coarz dluzsze wlosy, wiec coraz ciezsze i ich skret juz nie jest taki ladny,
a przy okazji rozprostowuja sie pod wplywem wlasnego ciezaru, myslalam ze
ten sunsilk mi pomoze, ale chyba jest za slaby, efekt byl taki jakbym go
wogle nie uzyla albo gorszy.....trudno o porownanie bo moje wlosy sa bardzo
kaprysne :)))
ale wiem ze nie dal takiego efektu jak twierdzi producent :)

pozdr

1. Data: 2003-10-16 18:39:07

Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| kaprysne :)))
| ale wiem ze nie dal takiego efektu jak twierdzi producent :)

U mojej kolezanki bylo tak samo (tzn tez jej sie rozprostowaly, a ma bardzo
grube ciemne wlosy ktore ciezko rozprostowac) i dlatego kupilam szampon, ale
u mnie nie daje tego efektu. Wiec tak teraz mysle ze moze to odzywka tak dziala.

Ania

swiecowanie uszu w-wa
Pazury once more
Farbowane włosy... za mocno