Pazury once more

1. Data: 2003-10-14 17:03:27

Temat: Pazury once more
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja was dzis mecze;)
Tak sie zastanawiam, kiedys gdy czesto uzywalam czarnych/bordowych lakierow
mialam potem przebarwione paznokcie:< W takim wypadku chyba lepiej polozyc
jedna warstwe lakieru bezbarwnego jako baze i na to lakier kolorowy? Tylko
zastanawia mnie czy to nie spowoduje wiekszego odpryskiwania? bo to jednak 2
rozne lakiery na tej samej plytce..

Sadia

1. Data: 2003-10-14 17:45:32

Temat: Re: Pazury once more
Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim wypadku chyba lepiej polozyc
> jedna warstwe lakieru bezbarwnego jako baze i na to lakier kolorowy?

Lepiej, zdecydowanie.

> Tylko zastanawia mnie czy to nie spowoduje wiekszego odpryskiwania? bo to
jednak 2
> rozne lakiery na tej samej plytce..

jak zainwestujesz w dobra baze (czyli nie ta najtansza) to lakier bedzie sie
trzymal nawet dluzej... Ja mam Sally Hansen i jestem zadowolona...

1. Data: 2003-10-14 19:37:13

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak zainwestujesz w dobra baze (czyli nie ta najtansza) to lakier bedzie
sie
> trzymal nawet dluzej... Ja mam Sally Hansen i jestem zadowolona...

Albo baze tego samego producenta:))

Aga

1. Data: 2003-10-14 19:52:12

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo baze tego samego producenta:))
>
> Aga

Dzieki za wskazowke - kupie tego samego:)

Sadia

Farbowane włosy... za mocno
łupież
swetry