fluid/puder

1. Data: 2003-10-14 12:46:28

Temat: fluid/puder
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro jutro ide na kosmetyczne zakupy to przypomniala mi sie jeszcze jedna
rzecz;) Potrzebuje fluidu/pudru w kamieniu/pudru sypkiego - czegokolwiek co
dobrze kryje a jednoczesnie nie jest strasznie widoczne.. lekko moze byc,
byle nie tworzyl "maski". Nie mam wiecej wymagan, nie musi dawac efektu
matujacego, nie musi nawilzac;) Jest tylko jeden problem, musi byc tani,
poniewaz mam go zamiar uzyc jednorazowo - a kupie taki odcien, ktorego na co
dzien uzywac nie bede. A szkoda mi wydawac 150 zl na dobry fluid badz puder
na jeden raz..
Bede wdzieczna za kolejna pomoc;)

Sadia

1. Data: 2003-10-14 13:36:48

Temat: Re: fluid/puder
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
co
> dzien uzywac nie bede. A szkoda mi wydawac 150 zl na dobry fluid badz

Hmm, moze to glupie pytanie, ale skoro chcesz go uzyc tylko jeden raz, to w
ogole oplaca Ci sie go kupowac? Ma mieć jakis niecodzienny odcien,
kredowobialy np? (serio pytam). Ja bym kupila za te pieniazki cos, co bedzie
mi sluzyc. Bo jesli to ma byc nietypowy odcien, to napisz jaki. Krag
poszukiwan sie zawezi :)
Co do pudrow, to bardzo dobry transparentny i tani jest Lentheric. Ma dwa
odcienie transparentne (oprocz nietransparentnych oczywiscie): dla cery
jasnej i ciemnej. cena ok. 20 zl.
Bardzo dobre oceny na Wizazu ma puder sypki Vipery do twazy i ciala (sa dwie
wersje: matujaca i rozswietlajaca). Cena jakies 15 zl. Sama nie probowalam,
wiec nie wiem, jak to jest z ta jakoscia.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-14 14:13:09

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

za kolejna pomoc;)

> [...]
> wersje: matujaca i rozswietlajaca). Cena jakies 15 zl. Sama nie
probowalam,
> wiec nie wiem, jak to jest z ta jakoscia.

Widzisz ja chce zrobic sobie na randke taki makijaz: twarz jasna,
niekoniecznie kredowo biala jak marylin manson, ale chodzi o jasny odzcien,
oczy chce na fioletowo z czarnymi kreskami i czarnymi rzesami dluugimi;)
bordowa/karmazynowa szminka. Dlatego jeszcze brakuje mi fluidu czy tez
pudru, jak kupie za 20 zl to uzyje teraz niedlugo a potem to nie wiem
kiedy... oplaca sie kupowac jak jest do 30 zl :) ale powyzej to juz nie za
bardzo.

Sadia

1. Data: 2003-10-14 14:17:02

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:

>Potrzebuje fluidu/pudru w kamieniu/pudru sypkiego - czegokolwiek co
>dobrze kryje a jednoczesnie nie jest strasznie widoczne.. lekko moze byc,
>byle nie tworzyl "maski".

L'Oreal Ideal Balance (ale on chyba jest drozszy niz 20 zl ?).

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-14 14:23:15

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> L'Oreal Ideal Balance (ale on chyba jest drozszy niz 20 zl ?).

> [...]

Ale czy on dobrze kryje i ma jasne odcienie?:)

Sadia

1. Data: 2003-10-14 14:36:02

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:

>Ale czy on dobrze kryje i ma jasne odcienie?:)

Kryje dosc dobrze (oczywiscie nie tak jak np. facefinity, ale jak na normalny
podklad dobrze), najlepiej wyprobuj z testera. Ma sporo odcieni, ja w zeszlym
roku zima kupilam taki naprawde jasny - niestety nie pamietam numeru.

1. Data: 2003-10-14 14:50:02

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zeszlym
> roku zima kupilam taki naprawde jasny - niestety nie pamietam numeru.

Sprobuje:) dziekuje

Sadia

1. Data: 2003-10-14 14:52:34

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:03101416360274@polnews.pl:

> Ma sporo odcieni, ja w zeszlym
> roku zima kupilam taki naprawde jasny

Zależy, co rozumiesz przez jasny. Dla mnie ten najjaśniejszy jest zbyt
żółty, niestety:(

> niestety nie pamietam numeru.

15? W PL nie ma jaśniejszych.

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-14 15:02:22

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

co
> dzien uzywac nie bede. A szkoda mi wydawac 150 zl na dobry fluid badz

Skoro to ma być tylko na jeden raz, to może spróbuj jakąś próbke upolować?
Poza tym polecam Ci jednak jakiś podkład, a nie puder. Puder nie da takiego
efektu, a Ty chyba chcesz sobie rozjaśnić cerę... No i najlepiej, żeby to
był jakiś dość dobrze kryjący fluid..
________
sheba 20

1. Data: 2003-10-14 15:19:13

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takiego
> efektu, a Ty chyba chcesz sobie rozjaśnić cerę... No i najlepiej, żeby to

Tez myslalam nad fluidem.. wiesz jeden raz ale w przenosni.. bo przyda mi
sie tez na koncerty.. fakt ze to rzadko, ale jednak sie przyda.

Sadia

eris - probki + testowanie
piękne zęby-implanty
Nowe lecz dziwne odkrycie :)