super fat burner

1. Data: 2002-04-23 19:35:33

Temat: super fat burner
Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja kuzynka dzis swojemu mezowi zakupila wyzej wspomiany suplement...
czy ktos skosztowal i moglby sie podzielic wrazeniami.

pozdrawiam
Hesia

2. Data: 2002-04-23 20:52:59

Temat: Re: super fat burner
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <H...@p...pl> napisał w wiadomości
> moja kuzynka dzis swojemu mezowi zakupila wyzej wspomiany suplement...
> czy ktos skosztowal i moglby sie podzielic wrazeniami.

Próbowałam. Super fat burner wedle zaleceń z ulotki - dodatkowo
w połączeniu z L-karnityną. Pytasz o wrażenia... Muszę przyznać,
iż nie mam właściwie żadnych, oprócz tego jednego - pieniądze
wyrzucone w błoto. Środki te należy stosować w połączeniu
z ćwiczeniami fizycznymi, a odnoszę wrażenie, że samo uprawianie
sportu daje identyczne efekty jak zazywanie SFB czy L-karnityny
w połączeniu z ruchem. Być może się mylę.... (albo ja jakaś "lewa"
jestem ;-)).

Pozdrawiam,
Anastazja

3. Data: 2002-04-23 21:18:53

Od: "Stanisław Gołąb" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a z czego to się sklada?

Pozdrowienia
--
Stanisław Gołąb

4. Data: 2002-04-24 08:48:54

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanisław Gołąb" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> a z czego to się sklada?

Cholina, inozytol, karnityna ale mało (300),chrom, witaminy i
wypełniacze.
Stosowałem to przez jakiś czas w połączeniu z dietą ca 1200 kcal i
bieganiem
Dziś jestem przekonany, że pomogło bieganie i dieta 1200.
Szkoda pieniędzy.
Jedyne co naprawdę pomaga spalić tłuszcz to kawa, red bull przed
treningiem,
albo ECA. Ale trzeba być zdrowym.
Zamiast Eca wystarczy mocna kawa z aspiryną przed treningiem aerobowym.

Piotr

5. Data: 2002-04-24 10:28:09

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast Eca wystarczy mocna kawa z aspiryną przed treningiem aerobowym.

Z aspiryna? Jestem zielona jesli chodzi o temat wspomagaczy wiec prosze o
wytlumaczenie.
To co wiem o kawie, to tyle ze po posilku wspomaga przemiane materii, a jaki
jest jej wplyw na trening? I z aspiryna...

Neczka.

6. Data: 2002-04-24 11:02:24

Od: "N" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja kuzynka dzis swojemu mezowi zakupila wyzej wspomiany suplement...
> czy ktos skosztowal i moglby sie podzielic wrazeniami.

super fat burner +l-karnityna+dieta+aerobik = -43 kg w 6 miesiecy no i -
troche kasy:))
ale oplacalo sie
pozdr.

7. Data: 2002-04-24 12:03:22

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> super fat burner +l-karnityna+dieta+aerobik = -43 kg w 6 miesiecy no i -
> troche kasy:))

- 43 kg to imponujący wynik, ale skąd pewność, że zasługą tego jest
super fat burner + l-karnityna + dieta + aerobik, a nie dieta + aerobik?

Anastazja

8. Data: 2002-04-24 12:29:34

Od: "N" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> - 43 kg to imponujący wynik, ale skąd pewność, że zasługą tego jest
> super fat burner + l-karnityna + dieta + aerobik, a nie dieta + aerobik?

bo przez pierwszy miesiac odchudzania nie chodzilam na aerobik a schudlam 8
kg

pozdrawiam
N.

9. Data: 2002-04-24 12:47:43

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> bo przez pierwszy miesiac odchudzania nie chodzilam na aerobik a schudlam
8
> kg

Ale pewnie stosowałaś dietę... ;-)?

Pozdrawiam,
Anastazja

10. Data: 2002-04-24 14:40:28

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
a jaki
> jest jej wplyw na trening? I z aspiryna...

Kofeina przyspiesza spalanie tłuszczu.
Aspiryna potęguje działanie kofeiny, jednocześnie jest termogenikiem,
podnosi ciepłotę ciała.
Tak mniej więcej...
Piotr

Monti, jeszcze raz