surowka przy grilu?

1. Data: 2002-04-25 09:46:49

Temat: surowka przy grilu?
Od: "Marzena Szewczyk" <m...@v...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem i widzialam, ze przewinelo sie przez grupe setki przeisow na
surowki, salatki itd., ale moze ktos z was ma ulubiona surowke/salatke
odpowiednia do grilowanego jedzonka i spartanskich warunkow przy grilu.
Mam nadzieje, ze oprocz salatki bede miala jeszcze pogode do tego grila
:).

Dzieki
pozdrawiam Marzena

1. Data: 2002-04-25 09:53:02

Temat: Re: surowka przy grilu?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Szewczyk" <m...@v...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiednia do grilowanego jedzonka i spartanskich warunkow przy grilu.
> Mam nadzieje, ze oprocz salatki bede miala jeszcze pogode do tego

ogórek kiszony? ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-25 09:58:46

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" schrieb:

> Użytkownik "Marzena Szewczyk" <m...@v...lublin.pl> napisał w wiadomości
> grila

makaron, oliwki, żółty ser, papryka, ogórek konserwowy w sosie
vinagrette, na przykład.

Waldek

1. Data: 2002-04-25 10:09:26

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Szewczyk <m...@v...lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa8jad$7u3$...@n...lublin.pl...
> [...]
> odpowiednia do grilowanego jedzonka i spartanskich warunkow przy grilu.
> Mam nadzieje, ze oprocz salatki bede miala jeszcze pogode do tego

do grila wszystko się w zasadzie nadaje, zależy ile masz czasu, miejsca do
krojenia i pieniedzy w kieszeni. Ja bardzo lubię taka prościznę jak
pokrojone w ósemki pomidory, ogórki w plastrach, cząstki papryki, sałata,
posolone i popieprzeone i zalane śmietana wymieszaną z majonezem, mniam :)
Trezba szybko zjadać, bo więdnie.

Albo wariacje z kapustą pekińską, np + kukurydza+tuńczyk +oliwki +ogórek
+pomidor + papryka + mały jogurt naturalny + majonez +ciut musztardy +
koperek + sól i pieprz

albo feta zamiast tuńczyka
itp

Wkn

1. Data: 2002-04-25 11:00:48

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Marzena Szewczyk <m...@v...lublin.pl> w wiadomości do
> [...]

Sałatki:
1. Ziemniaczana
2. Szopska
3. Sałata winegret (nie obchodzi mnie JAK to się pisze)
Warzywa opiekane:
1.Pomidory z fetą
2.Czosnek w folii
3.Pieczarki nadziewane
Dodatki:
1.Pieczywo czosnkowe
2.Ziemniaki pieczone
Sosy:
1.Tzatziki
2.Barbecue
3.Słodko-kwaśny
Ponadto różne masełka smakowe
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-25 11:04:14

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa8nk0$f8b$...@n...tpi.pl...

> Sałatki:
> 1. Ziemniaczana
> 2. Szopska
> 3. Sałata winegret (nie obchodzi mnie JAK to się pisze)
> [...]

jak Cię teraz poproszą o przepisy na to wszystko to zaklepiesz się na śmierć
w klawiaturkę ;-)

Wkn

1. Data: 2002-04-25 15:54:59

Od: "Liliana Cichocka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak Cię teraz poproszą o przepisy na to wszystko to zaklepiesz
się na śmierć
> w klawiaturkę ;-)
>
> Wkn

Po kawałku będę dawał, a z resztą i tak nie poproszą
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-25 16:29:27

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednia do grilowanego jedzonka i spartanskich warunkow przy grilu.
> Mam nadzieje, ze oprocz salatki bede miala jeszcze pogode do tego

biała kapusta+marchewka+majonez+sól+ pieprz
lub
biała kapusta+marchewka+jabłko+cukier+sól+ pieprz+olej(oliwka)
lub tzatziki
ser feta+ogórek+jogurt naturalny_czosnek

smacznego
Ania

1. Data: 2002-04-25 16:31:46

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marzena Szewczyk" <m...@v...lublin.pl> wrote:

> [...]
>odpowiednia do grilowanego jedzonka i spartanskich warunkow przy grilu.
> Mam nadzieje, ze oprocz salatki bede miala jeszcze pogode do tego grila

..papryka czerwona (sporo) opieczona na grillu albo taka
life....puszka ananasa.pokrojona na drobno........cebula swieza w
kosteczke albo opieczona w polkrazki........wycisnac w to
czosnek, dodac kwasny winegret....i wkruszyc bazylie....Ma byc
pachnace, dosc naoliwione i popieprzone......naczosnkowane. Feta mile
widziana ale niekoniecznie......

Slodki smak ananasa zlamie smak mies........:)

1. Data: 2002-04-25 16:53:36

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

piwo
piwo