sushi - skladniki

11. Data: 2011-04-11 19:45:42

Temat: Re: sushi - skladniki
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-11 16:18, Zakarm pisze:

> Sushi w oryginale to ryz okreslonego gatunku to akurat kupisz u nas +
> surowe swieze owoce morza ktorych u nas nie kupisz. O tunczyku z ktorego
> robia Sushi mozesz w polsce zapomniec. Pewnie malo ktory polak odrozni w
> smaku siwerze rybsko od rozmrozonego ale dla japonczyka roznica jest
> kolosolna.

Te twoje "swierze rybska" w Japonii są mrożone do -68*C a potem po
rozmrożeniu robią za świeżego tuńczyka do sushi.
;-)

--
pozdr. Jerzy

12. Data: 2011-04-11 20:46:24

Od: Zakarm <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-11 21:45, JerzyN pisze:

> Te twoje "swierze rybska" w Japonii są mrożone do -68*C a potem po
> rozmrożeniu robią za świeżego tuńczyka do sushi.
> ;-)

Byles widzieles ? Mrozone sa tylko tunczyki i to te tansze. Te
najdrozsze sa porcjowane na miejscu i swieze serwowane w najdrozszych
knajpach. Moze palikota i kumpli stac na takie danie ale nie
przecietnego polaka. Bylem i widzilem idziesz do knajpy wybierasz i
jesz. Suszi z blekitnopletnewo nie jadlem bo cena kosmos.

13. Data: 2011-04-12 16:25:08

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-10 16:04, Olleo pisze:
> Hejka,
>
> szukam sposobow obnizenia kosztow przygotowania sushi, a jednoczesnie
> zapewnienia odpowiedniego smaku ;)
>
> Tzw. "nic" do sushi kosztuje 10zl - to minimalna cena za tubke wasabi,
> paczke nori, sloiczek imbiru, buteleczke sosu sojowego czy paczke
> ryzu. Gdzie kupujecie i jakie skladniki do sushi? Zaczalem szperac po
> allegro, ale nie umiem powiedziec nic nt. smaku i jakosci. Np. wasabi:

Ja kupuję u tego sprzedawcy:
3
Jakość produktów taka jak w restauracji. Odbiera osobiście mój mąż i
zawsze dostaje jakieś gratisy ( a to pałeczki, paczkę sezamu itp.)
Świeżego tuńczyka kupuję w Piotrze i Pawle lub w piątek w Macro.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2011-04-12 16:40:16

Od: Zakarm <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-12 18:25, Beata Mateuszczyk pisze:

> [...]
> zawsze dostaje jakieś gratisy ( a to pałeczki, paczkę sezamu itp.)
> Świeżego tuńczyka kupuję w Piotrze i Pawle lub w piątek w Macro.

Taaaa swiezy tunczyk w polsce.

Swiezy to on jest tylko z nazwy juz anstrachujac od tego ze to pewnie
jakies bonito z morza srodziemnego.

Qrwa specjalisci od sushi sie znalezli z koziej wolki.

15. Data: 2011-04-12 17:35:06

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qrwa specjalisci od sushi sie znalezli z koziej wolki.

Cale szczescie specjalisto, ze ja dla siebie robie, a nie dla
ciebie ;P
--
Olleo

16. Data: 2011-04-12 19:03:31

Od: Zakarm <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-12 19:35, Olleo pisze:

> Cale szczescie specjalisto, ze ja dla siebie robie, a nie dla
> ciebie ;P
> --
> Olleo

A jadl ktos z was czarna kure ?
pewnie w zyciu tego na oczy nie widzieliscie zreszta podobnie jak czarne
jajka w sosie sojowym w supermarkecie cwoki zajebane.

17. Data: 2011-04-12 23:25:04

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zakarm napisał:

> [...]
> jakies bonito z morza srodziemnego.
>
> Qrwa specjalisci od sushi sie znalezli z koziej wolki.

Bywa i świeży. Prosto z Pacyfiku, posypany lodem i samolotem
przywieziony. Cena, jak sam już pisałeś - kosmos! Są takie knajpy...

--
Darek

Kupiłam 5 kg polendwicy wołowej i 5 kg wieptrzowej
Kapusta wczesna
ŁYŻKA
lubię Xlkę i Panslave
Rolada po slasku