Re: sushi - skladniki

From: Zakarm <t...@s...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: sushi - skladniki
Date: Mon, 11 Apr 2011 22:46:24 +0200

W dniu 2011-04-11 21:45, JerzyN pisze:

> Te twoje "swierze rybska" w Japonii są mrożone do -68*C a potem po
> rozmrożeniu robią za świeżego tuńczyka do sushi.
> ;-)

Byles widzieles ? Mrozone sa tylko tunczyki i to te tansze. Te
najdrozsze sa porcjowane na miejscu i swieze serwowane w najdrozszych
knajpach. Moze palikota i kumpli stac na takie danie ale nie
przecietnego polaka. Bylem i widzilem idziesz do knajpy wybierasz i
jesz. Suszi z blekitnopletnewo nie jadlem bo cena kosmos.