suszarka balkonowa

1. Data: 2004-09-15 17:16:11

Temat: suszarka balkonowa
Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Gdzie w Warszawie można kupić suszarkę balkonową - mocowaną do poręczy i
wystającą na zewnątrz?
Piotr

1. Data: 2004-09-16 07:28:36

Temat: Re: suszarka balkonowa
Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Gdzie w Warszawie można kupić suszarkę balkonową - mocowaną do poręczy i
> wystającą na zewnątrz?
Nie wiem gdzie w Warszawie, ale w Poznaniu kupowałam w sieci Real.
Czasami widywałam coś takiego też w Tesco.

Pzdr.

1. Data: 2004-09-16 08:17:13

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Warszawie można kupić suszarkę balkonową - mocowaną do poręczy i
> wystającą na zewnątrz?

Spokojnie kupisz w hipermarketach typu Real, Aschau (nie wiem jak to się
pisze :) ) nawet w Obi.

1. Data: 2004-09-20 09:05:17

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
szulik wrote:
> Nie wiem gdzie w Warszawie, ale w Poznaniu kupowałam w sieci Real.
> Czasami widywałam coś takiego też w Tesco.
Mogę prosić o opis jak wygląda ta suszarka?
Piotr

1. Data: 2004-09-20 13:39:11

Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Witam!
szulik wrote:
> Nie wiem gdzie w Warszawie, ale w Poznaniu kupowałam w sieci Real.
> Czasami widywałam coś takiego też w Tesco.
Mogę prosić o opis jak wygląda ta suszarka?
Piotr

No to tak:
Szerokości do wyboru jest parę(najszersze widziałam chyba ok 1m). My mamy
chyba 50cm.
Mocowane jest to do poręczy (lub wg instrukcji - równie dobrze do sciany np.
w łazience).
Jest to "rozciągane" jak harmonijka i ma chyba z 8 prętów do wieszania
ubrań. Są też wersje bez rozciągania.
To chyba tyle opisu.:-)

Nasz balkon to taki nie-balkon :-) Sama barierka osłaniająca drzwi
balkonowe.
Przymocowalismy suszarkę na specjalnie domontowanej na barierce desce.

Działa.

Szulik

1. Data: 2004-09-21 10:35:34

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za informacje. Szukam czegoś innego. Kupiłem kiedyś suszarkę
składającą się z dwóch stalowych, solidnych wsporników mocowanych do
barierki. Pomiędzy nimi rozciągnięte były sznurki (możliwość wymiany!).
Wsporniki były tak zbudowane, że można je było opuszczać na zewnątrz
balkonu (coś w rodzaju zawiasu), ale ten detal nie jest konieczny.
Zaletą ww. suszarki była b. duża wytrzymałość. Gdyby ktoś z Grupowiczów
trafił na coś takiego - proszę o kontakt!
Pozdrawiam,
Piotr

Zatkana bateria
Jak malowac? Jak klasc emulsje?
zmywarka whirpool bez regulacji stopnia twardości wody
Szafa do przedpokoju
Podzielniki - jak mocować do grzejników płytowych ?