suszarka sufitowa

1. Data: 2006-01-28 19:30:25

Temat: suszarka sufitowa
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

witam,
przeszukałam archiwum grupy ale nie było zbyt wielu wątków na ten temat -
dokładnie 4 :)

moje pytanie brzmi - czy przy obniżonym suficie (płyta do zamocowania
oświetlenia, halogeny) można przymocować coś takiego? mam wrażenie, że jak
powieszę np wyprany grubszy sweterek lub jeansy to wszystko spadnie mi na
głowę ;)

2. Data: 2006-01-28 20:52:39

Temat: Re: suszarka sufitowa
Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@b...pl> wrote in message
> [...]
> jak
> powieszę np wyprany grubszy sweterek lub jeansy to wszystko spadnie mi na

Popros tych, ktorzy montowali ten podwieszany syfit zeby umozliwili
przykrecenie takiej suszarki. Wybralismy kupilismy z TZ suszarke.
Pokazalismy ja monterom, ktorzy wywiercili tak otwory, zeby pasowaly do
suszarki. Na koniec zamontowali osdowiednie kolki rozporowe, takie
przedluzone. Spokojnie da sie powiesic na nich kilka wypranych swetrow na
raz :)

Qwinto

3. Data: 2006-01-28 21:28:09

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2006 21:52:39 +0100, Qwinto napisał(a):
> ktorzy wywiercili tak otwory,

dzięki

Pelna darmowa wyszukiwarka/przegladark a kodow PKWiU
czujki alarmowe
halogeny - jak duże zużycie prądu?
Przekazanie mieszkania innej osobie - jak to zrobić?
grzejnik olejowy