suszarki

1. Data: 2005-09-20 17:24:02

Temat: suszarki
Od: mana93 <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moglby mi wyjasnic jaka jest roznica w suszarkach do pranie
miedzy sa dwa typy nawet nie potrafie powtorzyc dokladnie ich nazw wiem
ze sa dwa .Na czy polega roznica w nich?Prosze
pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

2. Data: 2005-09-20 18:59:23

Temat: Re: suszarki
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mana93" <u...@d...idealny.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miedzy sa dwa typy nawet nie potrafie powtorzyc dokladnie ich nazw wiem
> ze sa dwa .Na czy polega roznica w nich?Prosze

Róznica jest taka, że jedna to jest suszarka, a druga na pranie.
Wiem, ze odpowiedz bełkotliwa, ale próbowalem dostosowac sie do formy
postawionego pytania.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

3. Data: 2005-09-21 20:14:13

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
> Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---
Jeśli by brać efekt końcowy to nie ma różnicy. Obydwie wysuszą tak samo. Jednak
jest spora różnica w kosztach suszenia. Taka co rurą wyrzuca wilgotne i gorące
powietrze do komina zużyje więcej prądu od takiej co ciepłe powietrze jest
zchłodzone w celu wykroplenia wody bo pracuje przy nizszych temperaturach. Drugą
zaletą kondensacyjnej jest to ze masz wody destylowanej do żelazka do oporu. Tomek

Osprzęt do wanny - wylewka z przelewem + odpływ
odkurzacz zelmer elf
czy w Ikea są jakieś ciekawe karnisze?
[waw/okolice] Balustrada
JAK OGRZAĆ 44 M2 W BLOKU