suszenie ręczników w łazience

1. Data: 2009-12-13 12:35:59

Temat: suszenie ręczników w łazience
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

2. Data: 2009-12-13 13:06:42

Temat: Re: suszenie ręczników w łazience
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rentier" <f...@g...com> wrote in message
> Witam,
> ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
> Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

Są suszarki mocowane do ściany - pudło z grzałkami, wentylatorami, filtrami
i wieszakiem, z którego zwisają ściany foliowe, taki worek z suwakiem -
osłaniającym rzeczy suszone i stanowiącym kanał do przepływu gorącego
powietrza.

3. Data: 2009-12-13 13:23:17

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

Idea jest tutaj:
http://allegro.pl/item852130847_super_suszarka_do_ub
ran_suszy_w_2h.html#gallery

4. Data: 2009-12-13 17:14:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Dec 2009 13:35:59 +0100, Rentier napisał(a):

> Witam,
> ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
> Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

Dobra wentylacja.
--

Ikselka.

5. Data: 2009-12-13 17:16:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Dec 2009 14:06:42 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> i wieszakiem, z którego zwisają ściany foliowe, taki worek z suwakiem -
> osłaniającym rzeczy suszone i stanowiącym kanał do przepływu gorącego

Ty to zawsze wymyślisz...
--

Ikselka.

6. Data: 2009-12-13 17:30:24

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ty to zawsze wymyślisz...
> --
>
> Ikselka.

Nie ja - tak suszono filmy po obróbce, takie suszarki widziałem, do podobnej
dałem linka. Tanie rozwiązanie na suszenie odwirowanego prania. Zwłaszcza,
że nie zawsze da się uzyskać jeszcze lepszą wentylację w łazience.

7. Data: 2009-12-13 20:12:54

Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał
> ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
> Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

a kładziesz je na podłodze jak dywan? powinno pomóc no i ładnie bedzie
wyglądać;)

--

Sebastian

8. Data: 2009-12-13 21:11:47

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra wentylacja.

jest, ale nie wystarcza.

9. Data: 2009-12-13 21:56:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Dec 2009 18:30:24 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> dałem linka. Tanie rozwiązanie na suszenie odwirowanego prania. Zwłaszcza,
> że nie zawsze da się uzyskać jeszcze lepszą wentylację w łazience.

To może mi powiesz, co się dzieje z wilgotnym powietrzem z tego pudła?
--

Ikselka.

10. Data: 2009-12-13 22:12:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Dec 2009 22:11:47 +0100, Rentier napisał(a):

> jest, ale nie wystarcza.

Widocznie nie jest dobra. Może okna masz zbyt szczelne - wtedy pomimo
dużego otworu wentylacyjnego nie będzie dobrze działać wentylacja.
--

Ikselka.

dylematy kuchenkowe...
Czy malować mieszkanie rzed cyklinowaniem?
lekki, poreczny - mozliwie najlepiej filtrujacy odkurzacz - prosze o porade
drewno i metal klejenie
jakie kafle nad kuchenką?