suszenie w zmywarce

1. Data: 2006-10-05 08:11:00

Temat: suszenie w zmywarce
Od: "aneta" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Właśnie kupiłam zmywarke(później opiszę ją dla wiadomości dla szukających),
myłam naczynia dopiero 2 razy (program krótki i auto), ale moje naczynia nie są
idealnie suche, dlaczego?
Woda w postaci kropel jest na naczyniach oraz w zagłębieniach naczyń.
Dodam, że po umyciu nie otwieram od razu drzwiczek a robię to po jakimś czasie,
poł godziny czy godzine po umyciu.
Może mam mokre naczynia bo para nie wydostaje sie na zewnątrz tylko osiada?
Naczynia miałam bardziej mokre po myciu krótkim.
Używam środka 3w1, więc nabłyszczacza nie mam mało.
Woda jest miękka.

Moja zmywarka to whirlpool szosty zmysł, już zaczynam załować że boscha nie
kupiłam.

Proszę o opinie o suszeniu, jak jest u was????

aneta.

2. Data: 2006-10-05 09:04:29

Temat: Re: suszenie w zmywarce
Od: "MaxRedaktor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta napisał(a):
> [...]
> idealnie suche, dlaczego?
> Woda w postaci kropel jest na naczyniach oraz w zagłębieniach naczyń.

U mnie płaskie naczynia myte na programie auto są suche i bardzo
gorące (mam zmywarkę Boscha). Jeśli użyję krótkiego programu,
trwającego 30 min - to chyba nie są wcale suszone.

> Dodam, że po umyciu nie otwieram od razu drzwiczek a robię to po jakimś czasie,
> poł godziny czy godzine po umyciu.

Ja naczynia wyjmują dopiero godzinie, dwóch, inaczej strasznie para
bucha.

> Może mam mokre naczynia bo para nie wydostaje sie na zewnątrz tylko osiada?
> Naczynia miałam bardziej mokre po myciu krótkim.

To normalne.

> Proszę o opinie o suszeniu, jak jest u was????

Myslę, że nie powinnaś się tym zbytnio przejmować. U mnie czasem
na denku kubków czy filliżanek też zostaje trochę wody.

Jck

3. Data: 2006-10-05 09:16:50

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta napisał(a):
> [...]
> Naczynia miałam bardziej mokre po myciu krótkim.
> Używam środka 3w1, więc nabłyszczacza nie mam mało.

To że woda jest w zagłębieniach naczyń (np. w denkach kubków) do
normalne. Na płaskich powierzchniach wody byc nie powinno (w programie
auto).

A nie jest tak, że najpierw rozładowujesz górny kosz, chlapiąc przy tym
ze "śmigła" na dolny i stąd te krople?

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

4. Data: 2006-10-05 09:23:45

Od: "aneta" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To że woda jest w zagłębieniach naczyń (np. w denkach kubków) do
> normalne. Na płaskich powierzchniach wody byc nie powinno (w programie
> auto).

na plaskich wody nie ma tylko w np denkach;

> A nie jest tak, że najpierw rozładowujesz górny kosz, chlapiąc przy tym
> ze "śmigła" na dolny i stąd te krople?

zgadza sie, najpierw z gornego kosza wyjmuje :) i te kropelki chyba z tego

jak teraz umyje poprzygladam sie dokladniej i zobacze jak to jest na drugim
programie auto

aneta

5. Data: 2006-10-05 10:05:02

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta napisał(a):
> na plaskich wody nie ma tylko w np denkach;

No to jest to całkowicie normalne. Zmywarka nie jest w stanie "wysuszyć"
takich ilości wody.

> zgadza sie, najpierw z gornego kosza wyjmuje :) i te kropelki chyba z tego

Rozładowywanie zmywarki rozpocznynaj zatem od dolnego kosza :) bo ze
śmigła (i denek kubków na górnym koszu) zawsze coś poleci.

6. Data: 2006-10-06 07:54:15

Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"aneta" <t...@p...onet.pl> wrote in

> na plaskich wody nie ma tylko w np denkach;

Trzeba stawiać lekko ukośnie, a nie poziomo, tak żeby woda nie mogła się
tam zbierać.
Zresztą kosze są tak wyprofilowane.

> zgadza sie, najpierw z gornego kosza wyjmuje :) i te kropelki chyba z
> tego

A może warto przeczytać instrukcję? Tam zazwyczaj jest i o kolejności
wyciągania i o ustawianiu...

--
Damian

Elementy mocujące front meblowy do zmywarki
wilgoc
gdzie w krakowie panele classen lub eurofloor
Jak zatrzymac budowe ... lotniska
pralka ładowana od góry