suszona kielbasa

141. Data: 2005-11-04 17:36:01

Temat: Re: suszona kielbasa
Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek <k...@o...bmj.net.pl> wrote:

> kupowałem

> To o czym piszesz tez jest mozliwe
> Skad pewnosc ze to oryginalne przetwory?
> nie ma pewnosci, jak i nie ma pewnosci ze to nie byly oryginalne
> Jednak w hipermarketach znajdziesz zapewne i takie i takie

<wzdech> No dobrze - wyjaśnię. Kupiona przeze mnie szynka parmeńska była
wyprodukowana w Parmie, a więc z całą pewnością w UE i nie w Polsce. Chorizo
zostało wyprodukowane gdzieś tam w Hiszpanii, czyli też w UE i też nie w
Polsce. Różniły się smakiem. Oczywiście możesz teraz powiedzieć, że nie
chodziło Ci o produkty regionalne - i na zdrowie, chociaż szczerze mówiąc nie
wiem, czy chorizo jest regionalne. Ale ad rem - postawiłeś tezę nie do obrony
(wędliny w całej UE smakują tak samo) i mimo wszystko bronić jej próbujesz
(ale nie chodziło o wędliny regionalne). Nic dziwnego, że nikt się z Tobą nie
zgadza - tu nie chodzi o Ciebie, tylko o to, co piszesz. Postawiłeś jeszcze
jedną tezę - UE *nakazuje* dodawać do każdej wędliny ileś tam konserwantów,
czy polepszaczy. To ja wrócę do tej szynki parmeńskiej (bo lubię). Twierdzisz,
że po wejściu tych przepisów (na które się powołujesz, ale jeszcze ich nie
wskazałeś) w Parmie nagle zmienili recepturę ich sztandarowej wędliny? Nie
wydaje mi się.

Pedro.

PS. Ponieważ nie obrażasz się na zwracanie uwagi, pozwolę sobie wspomnieć, że
słowo 'bynajmniej' nie jest równoznaczne 'przynajmniej', a używasz go tak,
jakby było.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

142. Data: 2005-11-04 17:42:08

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 18:42:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kondziorek* skreślił te oto słowa:

> p.s. dodam jeszcze ze wyraznie pisalem ze wiele moich znajomych jezdzi po
> calej Europie i potwierdza to o czym tu pisze

Zastanwócie się co takiego wszyscy robiliscie, jedliscie, whatever, że Wam
się coś stało ze zmysłem smaku.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

143. Data: 2005-11-04 17:42:09

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Fri, 4 Nov 2005 18:14:28 +0100, Waćpanna lub waćpan Kondziorek, w
> wiadomości <news:dkg4ga$3g2$1@bmj-lx1.bmj.net.pl> zawarł, co następuje:

> Krysia powtórzyła zwrot "w całej Unii". I dlatego użyła określenia dalej.

Krysia zadala pytanie:
> ///Cytat nr 1:
> W calej Unii? Naprawde? ///Koniec cytatu nr1.

a drugie Jej pytanie brzmialo:
Ja sie dalej pytam - w CALEJ unii?? probowales wszystkich
> unijnych? Np we Wloszech? ///Koniec cytatu nr2.

a wczesniej (tuz przed 2 pytaniem niejakiej Krysi) niejaki KOT spytal:
To Ty jadles wedliny z calej Unii??

Kot, co z niejednego pieca kielbasy jadal...

Wiec widzisz ze jej pytanie (szczegolnie po pytaniu Kota) nabiera jakby
innego zabarwienia?
szczegolnie ze Jej 1 i 2 pytanie sa inne w tresci (pierwsze dotyczylo czy na
prawde smakuja w calej unii tak samo a drugie czy w calej unii probowalem
wedlin)
Okreslenie "dalej" po pytaniu Kota wprowadza zamet

Skojarz:
Pytanie Kota : To Ty jadles wedliny z calej Unii??'
nastepnie pytanie Krysi: Ja sie dalej pytam - w CALEJ unii?? probowales
wszystkich
> unijnych? Np we Wloszech?

Post po poscie

Mozna skolowaciec?

Pozdawiam
Kondziorek

144. Data: 2005-11-04 17:42:56

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości

> jak znajdziesz to możesz zgłosić zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.
>
> Waldek

Malo podrobek jest?
Wez przestan

Kondziorek

145. Data: 2005-11-04 17:43:20

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 18:46:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kondziorek* skreślił te oto słowa:

> Teraz powiem Ci ze bzdury kompletne piszesz ale wierz ssobuie w to
> umrzesz szczesliwsza
> Tak sie sklada ze juz pisalem skad mam takie wiadomosci
> Moge dodac jeszcze iz ciotka mojej zony jest wlascicielka zakladu
> rzezniczego i rowniez potwierdzila moje slowa
> a szukac nie bede chocby dla tego ze mam wiele lepszych zajec niz szukanie
> potwierdzenia czegos czego jestem pewien

Nie szukaj. Spytaj się swoich źródeł o nazwę ustawy, rozporzędzenia, czy co
to okresla wzmiankowy temat. Podaj tutaj. Sami sobie poszukamy :)

146. Data: 2005-11-04 17:43:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>nie nie jadlem
>a jadlas szynke po burgundzku?

PO burgundzku? noooo, wiesz, wzielam szynke, upieklam podlewajac
burgundem i mam PO burgundzku, dlaczego nie :P

>Wnioski? Pewnie zmienili recepture na "normy unijne"

Naprawde te 4 lata temu juz mienili? masz na to jakies dowody?

>Akurat w tym przypadku szynke jako wedline (wedzona, gotowana lub
>przynajmniej parzona)

Alsbo sklepywana z roznych podejrzanych kawalkow zwierzecia. plus
innych dodatkow, tez jest sprzedawane jako szynka. Wszedzie, bez
wzgledow na zalozenia unijne badz nie...

>poniewaz
>pozostaje

>Wszystko co pisze pisze swiadomie
>Mam na to podstawy poniewaz tak mnie nauczyli ze jak sie do czegos nie ma
>podstaw to sie nie zabiera glosu

Mozemy polemizowac, ale mnie sie nie chce juz, bo wole pomyslec,
ze przywioze swobie zwyczajna i ja uszlachetnie za pomoca jalowca
i kaloryfera i nazwe kielbasa szlachetna, suszona, hehehe

>A to co napisalas jest jakby... napisane troche bez sensu
>cytujac..." bez podstaw albo zupelnie odwrotnie , celowo albo
>nieswiadomie..."
>Ja bynajmniej nic z tego nie zrozumialem
>"...albo bedzie padac albo nie bedzie padac..." tak to mniej wiecej
>zabrzmialo

Jak bynajmniej to bynajmniej, ja sie sprzeczala nie bede

Pierz
K.T. - starannie opakowana

147. Data: 2005-11-04 17:46:24

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

148. Data: 2005-11-04 17:47:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 17:51:04 +0100, "Kondziorek"
<k...@o...bmj.net.pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:sepmm19jd1hb59gdlidp4q2at7aqvqemku@4ax.com...

>slaskiem

>Zgoda Wroclaw to slask a ze dolny?
>Torunska raczej z Torunia heh
>a podwwelska z Krakowa
>
>Kondziorek

Ale ta slaska i torunska nie byly juz wtedy prdukowane ani na
Slasku ani w Toruniu - duza masarnia we Wroclawiu robila te
rzeczy....na pewno zeszla na psy juz :( i niekoniecznie przez te
unie przeciez

Pierz
K.T. - starannie opakowana

149. Data: 2005-11-04 17:49:18

Temat: Re: [1/2 OT] bylo: suszona kielbasa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 18:02:01 +0100, "Kondziorek"
<k...@o...bmj.net.pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:73omm11re104118hofh882o964msou90op@4ax.com...

>A u nas w sklepie leza sobie obok siebie...
>Szynka Dziadka i Szyneczka Babuni
>To dopiero jest para :)
>Nie wspomne o schabie tesciowej (jakos nigdy sie nie odwazylem kupic...
>ciekawe czemu heh)
>
>Kondziorek

Znaczy sie zrehabilitowali! moze moje natretne pytania i
kielbaske dziadunia daly efekt :

a co do schabu tesciowej - moze staje koscia w gardle, to moze
nie kupuj :P albo najpierw z tesciowa porozmawiaj po mesku :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

150. Data: 2005-11-04 17:51:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a post ktory Ty podalas mial troszke inne pytanie zauwaz subtelna roznice
>jesli sie czepia trzeba umiec sie czepiac ;-)
>w cytowanym przez Ciebie poscie pytanie brzmialo czy w calej unii smakuja
>identycznie a nie czy probowalem w calej unii
>Drobiazdzek ale jednak...
>
>Pozdrawiam
>Kondziorek

No bo zeby moc powiedziec, ze w calej unii wedliny/szynka smakuje
tak samo, to powinno sie najpierw stanac przed takim dluuuugim
stolem z talerzykami z wedlinami i jesc...i porownywac...a
moze...a moze, jak testerzy herbaty, pozuc, pozuc i wypluwac....

pierz i mini-glupawka
K.T. - starannie opakowana

robię bigos...
Po śniadaniu...