suszy mnie :)

1. Data: 2005-01-11 21:56:26

Temat: suszy mnie :)
Od: "artur" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam taki problem. Otóż codziennie w szkole robi mi się sucho w gardle,
zasychają mi usta, i czasami mam nieprzyjemny smak w ustach.
Najwygodniejszym rozwiązaniem jest coca-cola, stosuję to przeszło dwa lata,
obecnie dzienne zapotrzebowanie to pół litra. Próbuję zastąpić to wodą
mineralną, ale niestety brakuje mi tego mocnego kwaskowego smaku. No i pół
litra wystarcza mi tylko na jakieś dwie przerwy, a c-c praktycznie na cały
dzień.
Jednakże nie chcę pić tego gówna... macie jakieś pomysły czym to zastąpić,
albo wyeliminować ten niemiły efekt spowodowany przebywaniem w szkole (tylko
nie piszcie żebym rzucił szkołę :P)?
Informacje pomocnicze: często mam katar, nie palę, nie jest to także
spowodowane kamieniem nazębnym, byłem u dentysty, usunąłem i nadal qpa.

Pzdr.

2. Data: 2005-01-11 22:05:31

Temat: Re: suszy mnie :)
Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hym, ja bym zbadal poziom cukru we krwi, moze ci podnosci po sniadaniu ?
Poza tym moze byc to zwiazane z psichika - stres szkolny. Jesli brakuje ci
cierpkiego smaku to pij wode z cytrynka.

Simonto

3. Data: 2005-01-11 23:18:03

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cs1hsn$m7a$1@news.onet.pl
Od: artur <n...@n...com>
Było:
> [...]
> mocnego kwaskowego smaku. No i pół litra wystarcza mi tylko na
> jakieś dwie przerwy, a c-c praktycznie na cały dzień.

Coca cola zawiera kofeinę, ty już jesteś nałogowcem ...
To nie jest żart :-( Proponuję świadomy odwyk.

> [...]
> Informacje pomocnicze: często mam katar, nie palę, nie jest to
> także spowodowane kamieniem nazębnym, byłem u dentysty, usunąłem

Czy oddychasz przez usta ? Zastanów się ...

Gumy dalej nie wolno żuć w szkole ? Pomogła by na produkcję śliny ...

Jak porobisz badania co ci Simonto podpowiedział i będą w porządku to poproś
lekarza o przepisanie recepty na żucie gumy od przerwy do ... wyrzucenia ;-)
w czasie lekcji.

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

4. Data: 2005-01-12 19:00:36

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artur" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> litra wystarcza mi tylko na jakieś dwie przerwy, a c-c praktycznie na cały

Zbadaj sobie poziom cukru. to moze byc objaw cukrzycy!!!

K.

5. Data: 2005-01-13 19:21:10

Od: "artur" <n...@n...om> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za pomoc, to już mój drugi dzień bez coli :) Zmusiłem
starą do robienia mi codziennie rano pół litra wody zmieszanej z sokiem z
2-3 cytryn, do tego mam paczkę gum do żucia. Jakoś daję radę. Dzisiaj tylko
się zapomniałem i w krótkim czasie wypiłem 0,25L wody z cytryną do kanapki,
trochę mnie brzuch bolał ;) Ale ogólnie jest ok.
Co do przyczyn to fakt, czasami oddycham przez usta, staram się to
redukować, stresu zbyt dużego w szkole nie mam (jedynie czasami, co w sumie
ma pozytywne działanie motywujące), raczej depresja, ale to nie wpływa na
pragnienie. Co do żucia gumy to nie ma problemu, olewam nauczycieli i żuję
sobie kiedy chcę. A jak się czepiają to udaję, że wyrzucam ;)
Nie jestem także uzalezniony od kofeiny, czasami jak musze siedziec po nocy,
to strzelę sobie kawę, ale nie odczuwam potrzeby wipicia kolejnej, więc
można to raczej weliminować.
Co do sugerowanej cukrzycy, to nawet nie chce mi się robić badań, mam dość
problemów na głowie, jeszcze takiej choroby mi brakowało. Wolę żyć w
nieświadomości.

Pzdr.

6. Data: 2005-01-13 19:56:00

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

artur wrote:

(...)> Co do sugerowanej cukrzycy, to nawet nie chce mi się robić badań, mam
> dość problemów na głowie, jeszcze takiej choroby mi brakowało. Wolę
> żyć w nieświadomości.

W takim razie zmien swój nick na "struś" ,- ten od głowy w piasku;)

Podawane przez Ciebie objawy mogą wskazywać na cukrzycę. I wtedy będziesz
mieć prawdziwe problemy:(
Cukrzyca to NAPRAWDĘ powazna choroba, mogąca prowadzić nawet do smierci .
Jej skutki można ograniczyc przy właściwym i odpowiednio wczesnym leczeniu,
później może być za późno:(
Wstępne badanie polega na badaniu moczu i krwi,- chyba jesteś w stanie
przeżyć?

Bądź odpowiedzialnym mężczyzną, a nie głupolem i tchórzem!!

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

7. Data: 2005-01-13 21:15:06

Od: struś \(był:artur\) <n...@n...om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:cs6jlb$bjg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> Cukrzyca to NAPRAWDĘ powazna choroba, mogąca prowadzić nawet do smierci .
> Jej skutki można ograniczyc przy właściwym i odpowiednio wczesnym
Tia, ale perspektywa codziennego wstrzykiwania sobie insuliny? I tak będe
zapominał, tak jak teraz w kółko zapominam o wzięciu antybiotyku, gdy jestem
chory.
A śmierć? Prędzej czy później i tak zginę. Być może w wypadku na ulicy,
codziennie ryzykuję biegnąc przez ulicę na czerwony do uciekającego
tramwaju. Przypomina mi to stary hit na Atari - grę Frogger.
A tak przy okazji: napisałem tego posta o C-C, bo chciałem zmienić kilka
rzeczy w swoim życiu. Ot, takie drobnostki, ale jednak to właśnie tworzyło
mnie jako osobę - gościa który siedzi po nocy i się uczy (bo wczesniej miał
albo jakieś zajęcia, albo zmarnował sporo czasu przy złomie), rano ma
problemy żeby wstać, potem biegnie na złamanie karku do szkoły. Następnie
kupuje C-C, siedzi na lekcjach, na jednych uważa, na drugich przysypia lub
układa pasjansa na telefonie. Wraca ze szkoły, idzie na jakies zajęcia, lub
siada przy kompie lub tv. No i kółko się zamyka. Po co żyć? :/

> Wstępne badanie polega na badaniu moczu i krwi,- chyba jesteś w stanie
> przeżyć?
Owszem, choć czasu trochę mam mało. Nie wiem, może wybiorę się za parę
tygodni.

Pzdr.

8. Data: 2005-01-13 23:34:46

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

struś (był:artur) wrote:

> Tia, ale perspektywa codziennego wstrzykiwania sobie insuliny? I tak
> będe zapominał, tak jak teraz w kółko zapominam o wzięciu
> antybiotyku, gdy jestem chory.(...)

chyba nie zdajesz sprawy z tego jak poważną chorobą jest cukrzyca...
i nie chodzi tu o to, że będzie Ci się chciało pić...

zerknij sobie np na
http://www.zdrowie.med.pl/cukrzyca/cukrzyca_1.html
i zwróć szczególną uwagę na powikłania...
znajdziesz tam też sygnały, które mogą świadczyć o tym ,że jest się
chorym

po za tym poszukaj jescze troche google

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

9. Data: 2005-01-14 06:23:39

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> chyba nie zdajesz sprawy z tego jak poważną chorobą jest cukrzyca...
> i nie chodzi tu o to, że będzie Ci się chciało pić...

Dajcie spokoj, znajdzie sie w spiaczce cukrzycowej to sie opamieta...

K.

10. Data: 2005-01-14 07:35:05

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

K wrote:
> Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> Dajcie spokoj, znajdzie sie w spiaczce cukrzycowej to sie opamieta...

Albo zostanie impotentem:)

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

Lumboischialgia dex Co to znaczy??
Wypadajace wlosy
bol brzucha
cieśń kanału nadgarstka ?? Czy to może być to?
bol brzucha