swedzenie

1. Data: 2006-07-23 09:20:06

Temat: swedzenie
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, od kilku dni swedza mnie nogi za wyjatkiem stop od podeszwy :)
swedza mnie na calym obszasze jakby byly pogryzione ale nic nie widac sladow
ukaszen czy czegokolwiek, poprostu swedza, wkurza mnie to bo musze sie
cialge drapac
czesto jest tak ze wieczorem o np 22 mnie swedza i sie musze drapac
co zrobic by nie swedzialy ?:)

2. Data: 2006-07-23 09:49:30

Temat: Re: swedzenie
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie cialge drapac
> czesto jest tak ze wieczorem o np 22 mnie swedza i sie musze drapac

Proszę mnie źle nie zrozumieć, ale nogi trzeba myć każdego dnia. Tego lata
częściej.
Kiedy swędzenie nóg, zaczyna się od palców to typowy objaw grzybicy.
Najprostszym sposobem by stopy odpoczęły należy je moczyć
w soli ciechocińskiej. Kupuje sie w Aptekach. Można moczyć w zwykłej
soli kuchennej /NaCl/
Jeżeli Panu nie chce się iść do dermatologa, proponuję:
dokładne suszenie nóg, szczególnie między palcami / można to robić za
pomocą suszarki do włosów. Krążenie w stopach jest u każdego człowieka
mniejsze niz. w pozostałych częściach organizmu. Należy suszyć *przez*
palce rak. Bardzo czułe na temperaturę.
Octenisept w sprayu.
Jest wiele zasypek / bardzo drogich /nie mam do nich przekonania/
Można stosować talk, rozcieńczoną formalinę w początkowej fazie
w stosunku i łyżka na 2 litry wody. Po miesiącu kuracji można dawkę
podwoić.
Buty przesypywać talkiem, lub spryskiwać octeniseptem. Buty często
zmieniać. Trzeba nosić wyłącznie skarpety wykonane ze 100 % bawełny
/drogie /
Skarpety zmieniać 2-3 razy dziennie.

J.

3. Data: 2006-07-23 10:31:47

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
ale mnie stopy i miedzy palcami nie swedzi tylko od kostek w zwyz, drapie
sie az do strupkow, chociaz wlasnie posmarowalem FENISTILEM swedzace miejsca
no i przeszlo.
zobaczymy pozniej
skarpety bawelniane nosze bo tylko w takich nogi sie nie poca i nie
smierdza.
jak narazie cieplo jest to chodze w klapkach :)
pryskam jakis AVON'em do stop i jest okej
dzieki za wyczerpujaca rade porade

4. Data: 2006-07-23 12:15:19

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cialge drapac
> czesto jest tak ze wieczorem o np 22 mnie swedza i sie musze drapac

Zrobić sobie dokładne badania krwi, iść do lekarza. Ja gdzieś wyczytałam, że
takie coś zdarza się w początkach białaczki, bardzo prawgopodobne są tez
problemy z krązeniem żylnym, zwłaszcza przy tych upałach.
Ja tak mam w porywach od czasu do czasu od przawie 40 lat, więc może to
tylko Twoja uroda. Ponieważ nie piszesz nic na temat wieku, chorób, trybu
życia, palenia, ciśnienia, stanu nerek itp, idź po prostu do lekarza.

5. Data: 2006-07-23 13:07:50

Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek napisał(a):
> [...]
> smierdza.
> jak narazie cieplo jest to chodze w klapkach :)
> pryskam jakis AVON'em do stop i jest okej

Może pogryzły Cię takie muszki muchówki. Są prawie niewidoczne.
Kiedyś dermatolog przez lupę dojrzał na moich nogach ślady ugryzienia i jad.

--
Kaja

6. Data: 2006-07-23 14:09:23

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> Może pogryzły Cię takie muszki muchówki. Są prawie niewidoczne.
> Kiedyś dermatolog przez lupę dojrzał na moich nogach ślady ugryzienia i
> jad.

O, pamietam - mnie tezkiedyśpogryzły - pote pojawiły sie takei lokalne
tw2adrości skórne i małe pecherzyki które porozcinałem i zalałem
spirytusem. Po tygodniu pozrywałem ałe strupki. ale swędziało
niemiłosiernie.

7. Data: 2006-07-23 15:13:39

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no
mam dokladnie tak jak mowisz
z czasem wychodzily takie twardosci, male strupki potem no i swedzi,
okrucienstwo

8. Data: 2006-07-23 15:45:48

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek"
> [...]
> sie cialge drapac
> czesto jest tak ze wieczorem o np 22 mnie swedza i sie musze drapac

Witaj
Proponuje wapno, jak nie pomoze do dermatologa.
Cancer

Silny ból głowy pomocy!
Jak najszybciej usunąć blizny i przebarwienia po trądziku?
slabe jelita - co robic
łuszczyca a oddawanie krwi
praca dla okulisty