swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

11. Data: 2011-01-17 11:56:34

Temat: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-14 21:41, E. pisze:
> hyba skurki
>
> Nieźle. Jest na sali jakis tłumacz?
>
> E.

Sie piszen in polsken jenzyken, fersztejen sie niśt??
--
zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

12. Data: 2011-01-18 00:44:36

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po powyższym tekście wzrok się rzeczywiście prześlizguje. Przy
> "zreformowanym" grzęźnie na każdej przeszkodzie.

Ten tekst udowadnia, że tych czeskich może być większość. Taki fenomen
mózgu.
Pewnym wyjściem byłby zapis fonetyczny, jak w słowniku angielskiego.
Mój syn ma taki przedmiot w szkole nawet. Muszą tym śmiesznym brajlem
mózgowym
pisać słowa, żeby inni mogli prawidłowo wymawiać. Ja usłyszę słowo, a w
mózgu
łączy mi się z pisanym słowem jak klawisz z dźwiękiem. Taki mam mózg
foto-dźwiękowy.
Nigdy ortografia nie była dla mnie problemem ani w polskim ani w
angielskim.

Mam fotograficzną pamięć, więc rzucam okiem na stronę www
a błędy same rzucają mi się w oczy. Pojedyncze. Ale tak masowo występując
nie "krzyczą". To coś jak piękna dziewczyna na wózku inwalidzkim.
Odwracasz jednak wzrok.

Umiejętność ortografii jest jednak dalece niepotrzebna w czasach edytorów
tekstu...
Feromon

13. Data: 2011-01-18 06:11:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-18 01:44, Feromon pisze:

> [...]
> słowo, a w mózgu łączy mi się z pisanym słowem jak klawisz zdźwiękiem. > Taki mam

Ja kiedyś w ramach eksperymentu pisałam angielskie słowa po polsku.
Trochę nie do przejścia dla kogoś, kto język zna słabo i usiłuje
posłużyć się słownikiem, żeby to odcyfrować ;)
BTW, jak zapisać w tym brailu "rz"? Zhh? ;)

> Nigdy ortografia nie była dla mnie problemem ani w polskim ani w
> angielskim.
>
> Mam fotograficzną pamięć, więc rzucam okiem na stronę www
> a błędy same rzucają mi się w oczy. Pojedyncze.

Mam podobnie. I czasem "krzyczę", przynajmniej na grupach. Na pręgierzu
był kiedyś taki fajny zwyczaj, że dopisywało się [ORT] do tematu posta i
poprawiało cudze błędy. Niestety najaktywniejsza na tym polu Wiedźma
ortofaszystka już dawno przestała się udzielać.

> Umiejętność ortografii jest jednak dalece niepotrzebna w czasach
> edytorów tekstu...

Niestety niektórzy z ułomności uczynili cnotę.

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2011-01-18 12:06:34

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety niektórzy z ułomności uczynili cnotę.

I w ten sposób bylejakość zwycięża.

15. Data: 2011-01-18 12:11:14

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Miałem czasem nieuzasadnione swędzenia odbytu pomimo wielokrotnego
> dokładnego mycia, ale nie powiązałem jeszcze tego z żadnym pożywieniem.
> Zwrócę uwagę na zieleninę...
> Feromon

Albo zwrócić uwagę na Enterobius vermicularis ... :-)

16. Data: 2011-01-18 19:30:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 01:44:36 +0100, Feromon napisał(a):

> Umiejętność ortografii jest jednak dalece niepotrzebna w czasach edytorów
> tekstu...

Wystarczy zanik napięcia i "czasy edytorów tekstu" odchodzą w niepamięć, a
ortografia jak była, tak jest.

17. Data: 2011-01-19 07:40:01

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy zanik napięcia i "czasy edytorów tekstu" odchodzą w niepamięć, a
> ortografia jak była, tak jest.

A w ogóle takie wciskanie czytaczom grupy celowych zniekształceń ortografii
to według mnie krecia robota. Różnie się z Ojczyzną potrafi walczyć.
Degradując mowę ojczystą i propagując celowo "nieumienie" również. Te
kretynizmy niektórzy zapamiętają na całe życie. I o to chodzi.
Miodek buduje, a dla przeciwwagi Stokrotka niszczy (może stustrutkA - a
co? - w nowej ortografii).

18. Data: 2011-01-19 20:20:42

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Umiejętność ortografii jest jednak dalece niepotrzebna w czasach edytorów
> tekstu...
> Feromon

Ale są jeszcze wyszukiwarki np. Google :)
Nie rozumią takiej "polszczyzny".

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2011-01-20 00:26:08

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy zanik napięcia i "czasy edytorów tekstu" odchodzą w niepamięć, a
> ortografia jak była, tak jest.

Stokrotka ma zanik napięcia cała dobę.

20. Data: 2011-01-20 11:33:37

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale są jeszcze wyszukiwarki np. Google :)
> Nie rozumią takiej "polszczyzny".

I na dodatek "nie rozumieją" :-)

Z czego piecze się chleb?
Spec od pieczenia chleba potrzebny