'swedzenie' w nerkach

1. Data: 2008-07-25 08:54:46

Temat: 'swedzenie' w nerkach
Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore antybiotyk od 10 dni (doxycyklina jedna co 12 godzin)
i obecnie cholernie rozbolaly mnie od niego boki
(najprawdopodobniej nerki - na wysokosci pepka po bokach
i raczej z tyłu) boli dosyc mocno - odpowiednik mniej wiecej
bólu brzucha, z poczatku tak jakby chwyvcic te moje boki
w stalowe kleszcze i klocia, obecnie zmienilo sie to
i w lewym boku ciala w srodku czuje dziwne mocne i niepokojace
uczucie swędzenia/swierzbienia. Zmniejszylem dawke ale nie
mija - czy ktos moze mi cos poradzic? czy to raczej normalne,
jakies jedynie podraznienie, czy moze cos owazniejszego,
zapalenie moze jakies, czy tez mialem szanse sobie coś
rozwalic? do lekarza jestem umowiony na wtorek i poki
co musze chyba po prostu czekac, najpewniej najlepiej
bylo by brac dalej ten antybiotyk, zwlaszcza ze on zdaje sie
mi pomagal na to na co mial pomagac, ale to dziwaczne uczucie
swedzenia jest zdeczko alarmujace. :(

js

2. Data: 2008-07-25 14:29:45

Temat: Re: 'swedzenie' w nerkach
Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 10:54, "jfs" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> bylo by brac dalej ten antybiotyk, zwlaszcza ze on zdaje sie
> mi pomagal na to na co mial pomagac, ale to dziwaczne uczucie

Ja, gdybym coś takiego miał, to bym natychmiast odstawił antybiotyk
*całkowicie* i zrobiłbym natychmiast badanie
wydolności nerek, tzn. kreatynina i mocznik we krwi i poszedłbym
natychmiast do lekarza...
Pal licho to zakażenie - niech się ono odnowi, bo nerki stracić, albo
mieć uszkodzone, to nie są przelewki.
Jutro sobota, więc nawet jutro, gdzieniegdzie w miastach da się zrobić
badania, a nawet jeszcze dzisiaj...
Leki odstawić też możesz dziś...

3. Data: 2008-07-25 16:39:24

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieć uszkodzone, to nie są przelewki.
> Jutro sobota, więc nawet jutro, gdzieniegdzie w miastach da się zrobić

OK, dzieki. Ja nie panikuje tak bardzo ale jestem nieco
zaniepokojony:/, tez doszedlem do wniosku ze lepiej chwilowo
z tym uwazac i jednak zrobic jakas przerwe.
Odnioslem wrazenie z tego co mowil lekarz i aptekarka w aptece ze po
doxycyklinie niemal z marszu boli brzuch tak mi mowiono
wiec z tego wniosek ze troche niby rozne bóle mozna olewac :/
inni mowia do tego ze nie powinno sie przerywac antybiotyko itp
ale to swieżbienie jest za mocne, :/ teraz po 24 h troche
oslablo, badania bym zrobil zobacze co powie ten lekarz

pzdr
js

4. Data: 2008-07-25 18:48:13

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...Odnioslem wrazenie z tego co mowil lekarz i aptekarka w aptece
> ze po doxycyklinie niemal z marszu boli brzuch tak mi mowiono ....
Żołądek boli.
Ja po 3 tabletce prawie żygałam krwią, i od razu odstawiłam.
Więc czytaj co ci napisali wcześniej.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

5. Data: 2008-07-28 08:55:32

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żołądek boli.
> Ja po 3 tabletce prawie żygałam krwią, i od razu odstawiłam.
> Więc czytaj co ci napisali wcześniej.

Czesc stokrotka.
Ogólniej co do stanu mojego zdrowia obecnie wychodzi mi z wszystkich
moich doswiadczen ze jednak chyba jestem chory na borelkę. Ten
antybiol (doxycyklina) odnioslem wrazenie mi wielce pomogł
od razu na drugi dzien poczulem sie jakby z lekka lepiej
a gdzies tak po kilku dniach wyraznie lepiej. Rano po
obudzeniu przypomnialo mi sie uczucie jak to jest obudzić
się czesciowo i przeciagnac wypoczete miesnie/przewrocic sie
na drugi bok, czy obiac koldre kolanami albo tez
w trakcie dnia wyciagnec sie na wersalce i poczuc
ze ma sie wypoczete miesnie - uczucie nie znane mi
od roku, ta moja tajemnicza choroba robi coś takiego
ze rece i nogi mam jakby pod lekkim stalym prądem,
nigdy nie mozna poczuć tej miesniowej 'satysfakcji'
konieczne zeby poczuc się ok
Stad bierze się ta deprecha i uzasadnieone poczucie beznadziei

:'''(

NIc mi sie od tego nie chce nic nie moge zrobic, do prostych rzeczy
ktore kiedys lubilem robic np chocby przegladanie netu
czy czytanie ksiazki teraz nie moge się zmusić - po tym antybiolu
poczulem wielką poprawę bole rak i nog zniknely po 10 dniach
prawie calkiem (tak z 80% bo ciagle bolaly mnie nogi od kolan w dół)
i znowu wszystko zaczynalo wygladac lepiej w sferze nastroju.
Tylko ze jak mowie po tych dziesieciu dniach bardzo
rozbolaly mnie nerki, wiekie swedzenie i swieżbienie
w lewym boku, generalne mocne bóle z obu boków -
w piatek przerwalem, co gorsza bóle nerek nie zniknely i ciagle
mnie mocno boli choc powoli jednak słabiej i nie caly czas
- mam wrazenie ze jakby je zostawic na dwa tygodnie
to przestana bolec - ale po trzech czterech dniach
od przerwania antybiola z kolei bole w stawach wróciły
(zwlaszcza w kolanach łokciach i rwamionach - znowu
jak pod pradem ew jakby wszczepic mi tam w te stawy stalowe
kulki) Teraz wiec bolą mnie i nery i stawy. Jutro
mija dwa tygodnie od wizyty u kolesia od boreliozy zobacze
co na to powie - powinny byc tez wyniki IgG IgM

JS :(

chyba od roku

6. Data: 2008-07-28 09:13:22

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

mam w wyniku tego wszystkiego coraz wieksza chec popelnic
samobójstwo - stan obecny mojego samopoczucia jest wielce marny

7. Data: 2008-07-28 15:54:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odstawić antybiotyk to jedno, a iść do medyka to drugie.
Powinien dać inny.
A ty odstawiłeś bez zmieniania?
Co prawda antybiotyki nie powinny być mieszane,
ale pszerwa 1 dnia na zmianę powinna wystarczyć.

8. Data: 2008-07-29 16:11:08

Od: "john francis shade" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A ty odstawiłeś bez zmieniania?
> Co prawda antybiotyki nie powinny być mieszane,
> ale pszerwa 1 dnia na zmianę powinna wystarczyć.

Dzis dostalem inny - duomox; martwią mnie te bóle bo ciagle
mnie bolą wnętrznosci - juz piaty dzien od odstawienia - choc slabiej
- nie wiem czy powinienem coś z tym zrobić; chyba i tak nic sie za bardzo
nie da z tym zrobic poza przeczekaniem, do tego nie wiem
czy powinienem startowac z tym drugim antybiolem

w necie pisza ze przeterminowana doxycyklina uszkadza nerki
moją kupilem rok temu we wrzesniu czyli jest starawa choć
na opakowaniu jest termin 8.2010 czy ktos moze wie
czy to mozliwe zeby moja sie przedwczesnie przeterminowala
a jak nie to co sadzic to tych wielkich bólach?

pojde jeszcze jutro do lek domowego ten od borelki
dal mi tem duomox nie ma jeszcze wynikow IgG IGm ale
przesiewowa elisa wyszla poz (drugi juz raz bo rok
temu w poznaniu tez wyszla poz)

jfs

9. Data: 2008-07-29 16:18:49

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

moze ktos poradzic cos w temacie tych nerek (?)
[po 10 dniach 1x2 doxycykliny rozbolaly mnie
porządnie boki najpewniej nerki róznie od dolu do góry
włączjac w to zwlaszcza dziwne mocne świerzbienie i swedzenie
w lewym boku, reszta normalniejsze bóle troszke jakby
pokaleczen albo obic itp, piaty dzien i ciagle mnie boli
choć slabiej i nie caly czas czasem tak czasem nie]
olac? przechodzić? poczekac tydzien? czy ten drugi antybiol
teraz duomox jest bezpiecznie wobec tego brac? lekarz
mowi ze on nie dziala na nerki

10. Data: 2008-07-29 19:21:27

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam się, może ci ktoś inny pomoże.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
reforma.ortografi.w.interia.pl

Grzyby/bakterie w ustach
drobna infekcja - kiedy badanie kontrolne?
[endokrynologia - nadczynnośc tarczycy] Interpretacja wyników badań
ruch fizyczny a libido ;)
przeziebienie a leki alergiczne