swiadectwa ukonczenia szkoly podstawowej

1. Data: 2003-06-27 09:30:23

Temat: swiadectwa ukonczenia szkoly podstawowej
Od: "alla" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy na swiadectwie ukonczenia szkoly podstawowej wypisywaliscie oceny
uczniow rowniez z ubieglych lat.
To znaczy, jesli przedmiot np. sztuka konczyl sie przydzialowo w klasie
piatej a w szostej juz nie bylo godzin tego przedmiotu, to wtedy pisaliscie
ocene z klasy piatej?
A jak to sie ma do wypelnienia arkuszy ocen, no bo przeciez swiadectwa
wypelnia sie na podstawie tych arkuszy.
POratujcie jakims konkretnym przepisem.

2. Data: 2003-06-27 17:40:21

Temat: Re: swiadectwa ukonczenia szkoly podstawowej
Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <m...@w...o2.pl>
> [...]
pisaliscie
> ocene z klasy piatej?
> A jak to sie ma do wypelnienia arkuszy ocen, no bo przeciez swiadectwa

Tak właśnie się dzieje i to nie jest nic nowego, w szkołach średnich zasada
ta funkcjonuje od dawna (na moim świadectwie maturalnym tak było) i nie ma
nic co by było sprzeczne z arkuszem ocen
Pozdrawiam Kaśka

3. Data: 2003-06-28 08:14:52

Od: "alla" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

To pieknie, bede przepisywac kuuupe swiadectw:((

4. Data: 2003-06-28 12:52:31

Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <m...@w...o2.pl> napisał
> To pieknie, bede przepisywac kuuupe swiadectw:((

Teraz? tydzień po zakończeniu roku, kiedy uczniowie zanieśli świadectwa do
gimnazjum.
A tak a propos
JAKI DYREKTOR TE ŚWIADECTWA PODPISAŁ ???

Pozdrawiam Kaska

5. Data: 2003-06-28 13:02:38

Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze jedna ewentualność, której nie wzięłam pod uwagę, napisałaś, że
sztuka była w klasie 5 a w 6 nie.
Ale pewnie w klasie 6 była muzyka i plastyka, więc pewnie w takiej sytuacji
sztuki nie wpisuje się na świadectwo. Musisz się doinformować, to tylko moje
przemyślenia.
Pozdrawiam Kaska

6. Data: 2003-06-29 14:07:34

Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale sie porobilo:(
Dopiero po niedzieli okaze sie co i jak.
A co do szefa to lepiej nie pisac.

7. Data: 2003-06-30 20:46:02

Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero po niedzieli okaze sie co i jak.
> A co do szefa to lepiej nie pisac.

Ciekawa jestem bardzo jaki jest finał tej sprawy.
Pozdrawiam Kaska

8. Data: 2003-07-02 09:25:55

Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przepisuje swiadectwa:(((((((((((((((((
Fajny mam urlop.

9. Data: 2003-07-02 10:23:45

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie przepisuje swiadectwa:(((((((((((((((((
> Fajny mam urlop.
<....>
Witam!
Szczerzę współczuję...ale zobacz leje 8-)

Na poprawienie humoru, cytat z wątku:
http://www.vulcan.edu.pl/forum/zpo/thread.php?t=2991
#FBK
"DROGI PRACOWNIKU
Słyszałem ,iż chciałeś podwyżkę !!?? Czy Ty nie masz honoru !!?? Czy wiesz
jak mało pracujesz!!??
POLICZMY:
Rok ma jak wiadomo 365 dni .Codziennie śpisz 8 godzin , to są 122 dni.
Pozostaje zatem 243 dni Poza tym masz codziennie co najmniej 7 godzin
wolnego czasu. To jest dalsze 106 dni - zostaje jeszcze 137. Rok ma 52
niedziele, które masz wolne zostaje tylko 85 dni. W sobotę również się nie
pracuje , to są dalsze 52 dni. Zostaje jeszcze 33. Poza tym masz jeszcze co
najmniej 21 dni urlopu. Zostaje jeszcze reszta, tzn. 12 dni. W roku jest
łącznie 11 świąt - zostaje 1 dzień. To jest 1 MAJ, który też masz wolny !!!!
CZY W TAKIEJ SYTUACJI MOŻESZ ŻĄDAĆ PODWYŻKI!!??
PRZEMYŚL TO !!??
TWÓJ SZEF."

Może by młodych ostrzec (ku przestrodze)
link do tej dyskusji wpuścimy do faq?
(Co Ty na to? ->RomanS)
--
Roman
Nie wiesz? Zobacz tu:

10. Data: 2003-07-02 14:47:32

Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL

Spojrzenie na edukację współczesną
MECHANIKA
od kiedy?
====> mobiding <==== PILNE
oblana rozmowa kwalifikacyjna na kontraktowego