od kiedy?

1. Data: 2003-06-26 13:17:11

Temat: od kiedy?
Od: "Bogdan" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli wczoraj zostalem nauczycielem mianowanym od kiedy dyrekcja szkoly
powinna nawiązać stosunek pracy na zasadzie mianowania?
Bogdan

2. Data: 2003-06-26 16:04:34

Temat: Re: od kiedy?
Od: "Blondi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-06-26 18:44:17

Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za parę dni.

A według mnie w ogóle nie musi. Kiedyś było tak, że jak nauczyciel otrzymał
w danej szkole mianowanie, to automatycznie otrzymywał etat i zatrudnienie
na podstawie mianowania (zatrudnienie na tej podstawie implikowało też
otrzymanie etatu). Ale obecnie nauczyciel mianowany to jedynie stopień w
hierarchii zawodowej; jego uzyskanie nie implikuje automatycznie zmiany
rodzaju umowy z umowy o pracę na umowę na podstawi mianowania. Nie
gwarantuje też uzyskania pełnego etatu. Powoduje jedynie zmianę podstawy
wynagrodzenia. To tyle IMO - sorry.

Pozdrawiam
Jarek

4. Data: 2003-06-26 23:21:34

Od: "Bogdan" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blondi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> za parę dni.

Wszystko zgodnie z regulaminem. Przewodniczący komisji (gosc od edukacji z
powiatu). Moja pani dyrektor. Komisja (trzech ekspertów). Co ciekawe jestem
informatykiem a w komisji mialem trzech polonistow i jedna tylko osobe ktora
byla wuefmenka i informatyczka :-)
Po prezentacji dostalem kilka pytan zwiazanych wlasnie z prezentacja
No wiec mowilem o tym ze pracowalem metodami aktywnymi. Pytanie wiec
brzmialo jakie znam i jakie stosuje metody aktywne. Mowilem tez o pracy z
uczniem zdolnym i slabym. Dostalem wiec pytanie jak wyglada taka praca
(tutaj tez nawiazalem do metod aktywnych). Pytano mnie o kompetencje rady
pedagogicznej. Nawiazalem ze przewodniczacym rady jest dyrektor itd. Jak
powiedzialem stanowiace i opinujace pani grzecznie mi podziekowala za
odpowiedz. Potem jeszcze kilka i po egzaminie. Narada komisji i 48 na 50
punktow :-)
Nie martw sie bedzie dobrze. Życze Ci takiej komisji jak moja no i 50 na 50
Bogdan

5. Data: 2003-06-27 12:04:27

Od: "Bogdan" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzaju umowy z umowy o pracę na umowę na podstawi mianowania. Nie
> gwarantuje też uzyskania pełnego etatu. Powoduje jedynie zmianę podstawy

Tak to prawda ze w ogole nie musia. Mnie jednak interesowalo kiedy jesli
chce (a wiem ze chce). Co do reszty to sie mylisz. Ten stopien to nie
jedynie zmiana wynagrodzenia. Po szczegóły odsyłam do KN rozdzial 4.

NO I ZNALAZLEM ODPOWIEDZ NA SWOJE PYTANIE KN ROZDZIAŁ 4 ARTYKUL 13

====> mobiding <==== PILNE
oblana rozmowa kwalifikacyjna na kontraktowego
FRANCUSKI - native speaker poszukiwany
wakacje dla dzieci w górach-polecam!!!
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu