Re: swiadomosc ktora nic nie zmienia

Data: 2004-01-30 09:39:40
Temat: Re: swiadomosc ktora nic nie zmienia
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
news:74a0.000001cc.401a1b26@newsgate.onet.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> W pełni zgadzam się z opinią rentoon_a
> Możliwe jednak, że wirtualno-nadprzestrzenna
> superświadomość ksRobaka, jest po prostu uwięziona
> w tym stanie z powodu koncentracji na pisaniu postów.
> Wstępne wyniki oparte na badaniach pilotażowych częstości
> i czasu wysyłania przezeń wiadomości
> pośrednio popierają tą roboczą hipotezę.
> Obecnie mój zespół zmierza do ustalenia,
> czy prosty zabieg, jakim jest wyłączenie mu prądu,
> zachęci go do alternatywnych form kontaktu z rzeczywistością,
> i spowoduje, że zdecyduje się gdzieś zmaterializować.
> [...]

Ty wiesz vonBraun ile osób na GD wyraziło wprost słowami:
"dziękuję :)" lub "zrozumiałem :-)" -- swoją opinię dotyczącą
wymiany poglądów z ksRobakiem?
A czy wiesz ile osób nie wyraziło wprost słowami:
"dziękuję :)" lub "zrozumiałem :-)" swojej opinii dotyczącej
wymiany poglądów z ksRobakiem lecz tak pomyślało?? ;D
nie wiesz (bo skąd?) -- przecież nie czytasz WSZYSTKICH
postów odpowiedzi na teksty ksRobaka; nie czytasz też
nienapisanych odpowiedzi... ;)
PS.
skąd możesz wiedzieć, czy ksRobak nie jest inwalidą przykutym
do wózka a kontakt ze Światem jest możliwy wyłącznie przez
usenet? Jeśli odetniesz mu prąd to będzie równoznaczne
ze śmiercią w izolacji. Człowiek potrzebuje drugiego człowieka...
\|/ re: