Re: świecąca cera grrrr :(

1. Data: 2003-02-27 17:54:37

Temat: Re: świecąca cera grrrr :(
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze polecam maseczke z serii Charmine Rose "essence oil mask" jest
switna! przeznaczona dla sery tlustej. zaweira wyciag z 17 ziol dziala
antyseptycznie i reguluje gospodarke gruczolow lojowych! jest naprawde
swietna. Dostepna niestety tylko w gabinetach kosmetycznych.

1. Data: 2003-02-27 18:57:11

Od: "Szwedka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglabys odpowiadac POD postem???
Aha i tnij cytaty!
Pozdr
Szwedka

--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

1. Data: 2003-02-28 11:34:47

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy moglabys odpowiadac POD postem???
> Aha i tnij cytaty!
> Pozdr
> Szwedka

A ty wycinasz cytaty Szwedka??????? :)

1. Data: 2003-02-28 21:06:01

Od: "tola" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antyseptycznie i reguluje gospodarke gruczolow lojowych! jest naprawde
> swietna. Dostepna niestety tylko w gabinetach kosmetycznych.

Naprawde wielkie dzieki, sprobuje :)))
pozdrawiam

Tola

Re: świecąca cera grrrr :(