Re: sygnał RTV w blokach spółdzielczych

1. Data: 2002-03-14 13:09:06

Temat: Re: sygnał RTV w blokach spółdzielczych
Od: A...@r...com.pl szukaj wiadomości tego autora

A moja spółdzielnia wpadła na pomysł, aby uwolnić się od odpowiedzialności za
anteny zbiorcze,
przysłała lokatorom pismo, że od .... (tu podana data) spółdzielnia nie pobiera
opłaty za konserwację
anten zbiorczych i nie zajmuje się dostarczaniem sygnału na RTV.
Na dostarczanie sygnału RTV lokator ma podpisać umowę indywidualnie z firmą (tu
podana nazwa),
na dostarczanie tzw. pakietu podstawowego lub na "kablówkę".

Według mnie sygnał podstawowy należy mi się od administratora budynku.
Kogo pytam z innych miejscowości, to tak maja w spółdzielniach .
I co Wy na to?
Pytanie jeszcze - jakie programy powinny być przekazywane w pakiecie
podstawowym?
Pozdrawiam Krycha

moja mama ma w pakiecie podstawowym ( z kablówki)
tvp1, tvp2,tvregionalna, polsat,tvc1, tvc2(chyba),tvn,tvpolonia
Pozdrawiam
Ola

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom