sylwester

1. Data: 2003-12-30 22:31:46

Temat: sylwester
Od: "Gajos" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką kreację na sylwestra w dyskotece ?Czy mogą być spodnie??
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam Dorota

1. Data: 2003-12-30 22:37:16

Temat: Re: sylwester
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gajos" <g...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Jaką kreację na sylwestra w dyskotece ?Czy mogą być spodnie??
> Z góry dziękuję za odpowiedzi

Mi się zawsze sylwester kojaży z sukniami/spódniczkami więc imo nie za
bardzo.. ale wiesz w tych czasach wszystko można więc myślę, że nic się nie
stanie jak założysz spodnie - chociaż możesz należeć do mniejszości:) a może
się myle - ja mam domową impreze i zakładam sukienkę:)

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-30 22:39:01

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-30 23:31:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gajos* skreślił te oto słowa:

> Jaką kreację na sylwestra w dyskotece ?Czy mogą być spodnie??
> Z góry dziękuję za odpowiedzi

Moga byc spodnie... tym bardziej jesli ktos lepiej sie czuje w spodniach
niz w spodnicach.
Do tego fajne buty na obcasie, i bardziej 'sylwestrowa' góra, i wszystko
bedzie ok :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

perły pudrowe - gdzie kupic?