sposoby na rozjaśnienie podkładu

1. Data: 2003-12-30 18:17:04

Temat: sposoby na rozjaśnienie podkładu
Od: "Nazgul" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Słuchajcie, jak macie jakieś sprawdzone sposoby na rozjaśnienie ulubionego
podkładu, to podzielcie się prosze. Moze jakąś białą bazę wlać do buteleczki
z podkładem? No nie mam pojęcia. Proszę pomóżcie :)

Pozdrawiam serdecznie,

Sylwia

1. Data: 2003-12-30 18:27:03

Temat: Re: sposoby na rozjaśnienie podkładu
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
buteleczki
> z podkładem? No nie mam pojęcia. Proszę pomóżcie :)

wiesz ja dzisiaj wpadlam na dobry pomysl, mialam o ton za ciemny
(pozostalosc po wakacjach) podklad z avonu i taki jasny podklad z serii
Colours Natures (tak sie to pisze?? ) Yves Rochera, to byl taki opalizujacy
podklad (daje on, uzyty sam, efekt lekkiego polysku na buzi) ze moge je
wymieszac.Wiec wzielam troszke tegi i troszke drugiego na lapke,
zamieszalam, rozprowadzilam, potem puder sypki na calaosc :) i wyglada
calkiem dobrze, nawilza tez dobrze (to u mnie wazne) a przy okazji podklady
nie "zwazyly sie". Jest tylko jedna wada, wole sie "packac" gabeczka a taka
operacja na gabce jest raczej trudna do wykonania wiec trza uzyc pluchow do
nakladania na buzke. Ale efekt byl i ciagle jest zadowalajacy :)
pozdr

1. Data: 2003-12-30 18:55:08

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <m...@m...pl> wrote in message news:3ff1c21a$1@news.vogel.pl...
> [...]

lepiej nic nie wlewac!

> wiesz ja dzisiaj wpadlam na dobry pomysl, mialam o ton za ciemny
> (pozostalosc po wakacjach) podklad z avonu i taki jasny podklad z serii
> Colours Natures (tak sie to pisze?? ) Yves Rochera

jesli juz mieszac to na sekunde przed nalozeniem na twarz
i lepiej, zeby to byl ten sam podklad, ale inny odcien, bo w przeciwnym
razie zrobi sie 'mieszanka wybuchowa'

Marlene

1. Data: 2003-12-30 19:31:07

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli juz mieszac to na sekunde przed nalozeniem na twarz
> i lepiej, zeby to byl ten sam podklad, ale inny odcien, bo w przeciwnym
> razie zrobi sie 'mieszanka wybuchowa'

no wlasnie mieszalam zaraz przed nalozeniem
a podklady byly roznych dwoch firm jak pisalam i nic zlego sie nie stalo
zreszta pytalam mojego meza czy wygladam normlanie i powiedzial ze nie widzi
zeby te podklady jakos zle sie wymieszaly czy cos
pozdr:)

1. Data: 2003-12-30 21:09:50

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
widzi
> zeby te podklady jakos zle sie wymieszaly czy cos

bo się nie stanie jeśli mieszasz na łapce przed nałożeniem:) ja tak robie
mieszam czasem Avonu z Lancome;) i żyje i wyglądam dobrze:) ważne by nic nie
wlewać bo wtedy może być problem i może się po dniu zważyć ale na łapce nic
się nie stanie:)

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-30 22:24:45

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- >
> [...]
nie
> wlewać bo wtedy może być problem i może się po dniu zważyć ale na łapce

aha, bede pamietac :) zreszta wydaje mi sie ze najlepiej jest mieszac w
razie potrzeby, szkoda obu podkladow zeby sie popsuly przez takie "manewry"
:)
pozdr

1. Data: 2004-01-02 18:19:23

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazgul wrote:

>Słuchajcie, jak macie jakieś sprawdzone sposoby na rozjaśnienie ulubionego
>podkładu, to podzielcie się prosze.

Dla mnie nawet najjaśniejsze podkłady są czasami za ciemne. Mieszam je
tuż przed użyciem z emulsją rozświetlającą Eveline (polska firma, cena
ok. 12zł). Kolor robi się akceptowalny, ale świecę się na nosie i
brodzie, więc muszę używać pudru. Jedyny podkład jakiego nie muszę
mieszać z tą emulsją to najjaśniejszy Maybelline (nr 015).

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/