depilacja laserowa

1. Data: 2003-12-30 14:53:19

Temat: depilacja laserowa
Od: "anYa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś jest już "po" depilacji laserem diodowym?

Jakie wrażenia, a przede wszystkim jakie efekty???

--
anYa
www.e-lady.pl

1. Data: 2003-12-30 17:21:51

Temat: Re: depilacja laserowa
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś jest już "po" depilacji laserem diodowym?
> Jakie wrażenia, a przede wszystkim jakie efekty???

Moja mama depilowala sobie laserem nogi 2 x a jej 1 znajoma wasik inna nogi,
bikini i pachy.
Wszystkie sa bardzo zadowolone z efektow zabiegu.Tuz po nim pozostaje taki
rumien na skorze(szczegolnie na nogach) wygladajacy jak poparzenie ale to
normalne i zalezy od wrazliwosci skory.Znika po krotkim czasie np 1-2
tyg.(nogi)
Moja mama miala bardzo mocne, ciemne wlosy i duzy problem szczegolnie latem
kiedy nogi musiala golic codziennie (poniewaz ma slabe naczynka i nie mogla
korzystac z depilacji woskiem np) i skora byla podrazniona .
Pierwsza depilacja przerzedzila wlosy o polowe po drugiej zostalo malo,
cienkich slabych wloskow, ktorych golenie co kilka dni nie jest juz
problemem i nogi nie sa podraznione tak jak wczesniej.
Przed depilacja nie nalezy sie opalac wiec najlepiej zrobic ja zima-wiosna i
czym ciemniejsze wlosy tym lepsze efekty depilacji.
Moja mama wykonywala ja w Epi-Centrum w Gdansku. Mozna tam wydepilowac sobie
wybrane partie ciala np same lydki, okolice bikini pachy, rece. Mysle ze w
innych miastach jest podobnie.
Bardzo polecam

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-30 17:44:30

Od: "anYa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cienkich slabych wloskow, ktorych golenie co kilka dni nie jest juz
> problemem i nogi nie sa podraznione tak jak wczesniej.

Ja jestem po jednym zabiegu. Włosy fakt, rzadsze, ale ile jeszcze razy musze
to zrobić. Straszyli ze 4-5 nawet (łydki + uda + bikini = 1100 zl za kazdy
zabieg)
Czemu Twoja mama nie zdecydowała się na trzeci zabieg? A ta znajoma mamy
ile razy miała zabieg na nóżkach?

anYa
P.S. Strasznie się męczę taka nieopalona, ale za to latem jaki bedzie
efekt.... (piorunujący? hehehe)

1. Data: 2003-12-30 23:00:15

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ile jeszcze razy musze
> to zrobić. Straszyli ze 4-5 nawet
Nie wiem ale moja mama miala naprawde bardzo silne ,grube, ciemne geste
wlosy (ble ale opisalam) i jakis czas po zabiegu te wlosy jakby jeszcze
troszke same sie wykruszyly wiec zostala powiedzmy polowa.Po drugim zabiegu
zostaly takie rzadkie i slabe ktore goli oczywiscie aby miec gladkie nogi
ale to juz nie stanowi duzego problemu tym bardziej ze od polowy lydek w dol
nogi sa zupelnie gladkie.Mama mowi rowniez ze na nodze ktora pierwsza byla
depilowana laserem, sama depilacja bardziej bolala niz na drugiej i
"poparzenie" rowniez bylo wieksze co znaczy zapewne ze ta noga zostala
mocniej potraktowana laserem i w efekcie jest na niej mniej wlosow niz na
drugiej.Wiec tak sobie mysle ze moze ten efekt mimo ze zawsze jest to
jednak zalezy troche od osoby wykonujacej zabieg.

> Czemu Twoja mama nie zdecydowała się na trzeci zabieg? A ta znajoma mamy
> ile razy miała zabieg na nóżkach?
Moja mama zamierza wlasnie isc na kolejny zabieg tylko sie zastanawia czy
jeszcze przed tym latem(bo w sumie jest juz zadowolona ze swoich nozek;) a
troche jej szkoda kasy i chcialaby zeby miec je juz calkiem gladkie wiec sie
tak zastanawia), a wczesniej nie poszla bo chodzi co roku a zaczela a kurat
2 lata temu
Co do znajomej to ona miala nogi depilowane 2x i teraz ma 2 wloski na krzyz
ale podejrzewam ze ona miala chyba lepiej zrobiona depilacje gdyz po tej
drugiej jej nogi wygladaly jak dwa buraki i az podejrzewala ze cos jest z
nimi nie tak;) Ale teraz ma prawie gladkie nozki.

> P.S. Strasznie się męczę taka nieopalona, ale za to latem jaki bedzie
> efekt.... (piorunujący? hehehe)
Pewnie ;)

Pozdrawiam Beata

krem vichy- normaderm
wzorki na paznokcie - juz znalazłam !! :)
Odżywka do rzęs?
Przeszczep włosów
który najlepszy ?