symetryczne zaniki korowe

1. Data: 2007-05-24 11:05:28

Temat: symetryczne zaniki korowe
Od: "Meg" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie mialam zrobiony rezonans (bez kontrastu). W opisie:
symetryczne zaniki korowe obu płatów czołowych i ciemieniowych. Co to oznacza?
W necie wyczytalam, ze osoby z alzhaimerem to maja i w podeszlym wieku. A ja
mam 30 lat, skonczylam studia, teraz znowu studiuje, jestem zdecydowanie
bystra. Od najmlodszych lat mialam pewne problemy zdrowotne - w 7 m.z.
podejrzenie o wodoglowie, pozniej w wieku dojrzewania stany depresyjne.
Obecnie czasem ucisk nad czolem (lekki), niedocisnienie i z zadka problemy z
koncentracja. Co to moze byc? Prosze o opinie...

2. Data: 2007-05-24 12:13:53

Temat: Re: symetryczne zaniki korowe
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 24 May 2007 13:05:28 +0200, Meg wrote:

> [...] Co to moze byc? Prosze o opinie...

W mojej opinii to może być nic. Niech to obejrzy lekarz, który zlecił
badanie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2018-07-05 17:48:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 24 maja 2007 13:05:28 UTC+2 użytkownik Meg napisał:
> [...]
> Obecnie czasem ucisk nad czolem (lekki), niedocisnienie i z zadka problemy z
> koncentracja. Co to moze byc? Prosze o opinie...

Witam, i jak Panią zdiagnozowano ? Ja właśnie odebrałam wynik TK i mam zaniki korowe
płatów czołowych i ciemieniowych, a lat mam 28, w internecie same nieprzyjemne rzeczy
czytam

4. Data: 2018-07-06 16:25:39

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obecnie czasem ucisk nad czolem (lekki), niedocisnienie i z zadka problemy
> koncentracja. Co to moze byc? Prosze o opinie...

Pszy tak małym problemie uciekaj, bo ci medycy zniszczą zdrowie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2018-07-08 22:59:12

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-05 o 17:48, m...@g...com pisze:

> [...]
korowe płatów czołowych i ciemieniowych, a lat mam 28, w internecie same nieprzyjemne

Jedenaście lat życia z takim rozpoznaniem rzeczywiście może pozwolić na
właściwą ocenę stanu swojego zdrowia i pomoc innym.

tłumaczenie dokumentacji medycznej
Re: dziwna łupiez skory glowy
bipolar disordrer
Co to byl za pasozyt