syndrom czerwonej twarzy:(

1. Data: 2002-07-22 20:03:45

Temat: syndrom czerwonej twarzy:(
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

praca w klimatyzowanym biurowcu bez otwieranych okien, wsrod
komputerow i jarzeniowek - to wszystko powoduje, ze mam coraz wiekszy
problem z czerwienieniem sie twarzy, szczegolnie wlasnie w pracy (w
weekendy prawie wogole). nie sa to uroczne rumience, tylko cala geba
czerwona, az przykro patrzec. czy wy tez tak macie? jak sobie z tym
radzicie? w moim przypadku preparaty na rozszerzone naczynka nie
pomagaja - od grudnia uzywam calej serii matisa (krem na dzien i na
noc, serum, peeling, maseczka, tonik, mleczko) i nic mi to nie pomaga.
czytalam gdzie, ze takie objawy prowadza do tradzika rozowatego,
ktory, jak juz sie pojawi, to koniec - chyba niemozliwe sie go
pozbyc:(((

1. Data: 2002-07-22 20:08:06

Temat: Re: syndrom czerwonej twarzy:(
Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:

> [...]
> weekendy prawie wogole). nie sa to uroczne rumience, tylko cala geba
> czerwona, az przykro patrzec. czy wy tez tak macie?

Tez tak mam..... jak pobiegam przez 45 min przy temp >25 st. to jestem
czerwony jak buraczek ;)))))

[..:::AnyOne:::...]
[Contact me: a...@i...pl | gg#: 1020800]

1. Data: 2002-07-22 20:15:19

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiekszy
> problem z czerwienieniem sie twarzy, szczegolnie wlasnie w pracy

Witam
Ja na szczęście nie mam takiego problemu, ale z
ciekawości poszukałam stronek na temat trądzika różowatego
Może cię zainteresuje
http://www.atw.com.pl/news/11/radzi.htm

Kasia

1. Data: 2002-07-22 20:15:27

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez tak mam..... jak pobiegam przez 45 min przy temp >25 st. to
jestem
> czerwony jak buraczek ;)))))

no widzisz - ja ja tak mam siedzac 8 godzin przy komputerze:(

1. Data: 2002-07-22 20:17:43

Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:

> no widzisz - ja ja tak mam siedzac 8 godzin przy komputerze:(

Hmm.... może się to wydać trochę śmieszne ale.... wachlarz w miejscach
bez przewiewu jest niezastąpiony. Serio. Kiedyś na jakimś disco
koleżance "ukradłem" na chwilkę i sam się zdziwiłem, jak szybko takie
wachlowanie przynosi ulgę.

[..:::AnyOne:::...]
[Contact me: a...@i...pl | gg#: 1020800]

1. Data: 2002-07-22 20:20:09

Temat: Odp: syndrom czerwonej twarzy:(
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahhoa0$22cd$...@p...acn.pl...
> [...]
> czytalam gdzie, ze takie objawy prowadza do tradzika rozowatego,
> ktory, jak juz sie pojawi, to koniec - chyba niemozliwe sie go

Jak już pisałam na grupie po prostu zmieniłam pracę i pomogło. ;-)

--
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-22 20:28:33

Od: Agnieszka Slota <a...@e...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:
> praca w klimatyzowanym biurowcu bez otwieranych okien, wsrod
> komputerow i jarzeniowek - to wszystko powoduje, ze mam coraz wiekszy
> problem z czerwienieniem sie twarzy, szczegolnie wlasnie w pracy (w
[..]
Ja miewalam gorzej - do czerwonej skory dolaczal sie cholerny (sorki)
bol gardla. Problemem okazaly sie zbyt rzadko wymieniane filtry
powietrza.
Obecnie jestem od kilkunastu dni w pomieszczeniu, ktore ma uchylne okno
(co za szczescie) i nawiew powietrza (zamiast klimy), ktory z kolei
zupelnie nie sprawdza sie w czasie upalow (ubiegly tydzien).
Choc ma to tez dobre strony, poniewaz nie przezywam szoku termicznego
po wyjsciu na dwor.

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2002-07-22 20:46:03

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał:
> praca w klimatyzowanym biurowcu bez otwieranych okien, wsrod
> komputerow i jarzeniowek - to wszystko powoduje, ze mam coraz wiekszy
> problem z czerwienieniem sie twarzy

Nie wiem czy to Ci pomoze ale przeczytaj artykul na Wizazu (to ostatnio moja
prawie wyrocznia :))):
http://www.wizaz.pl/klima.html

1. Data: 2002-07-23 04:36:41

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już pisałam na grupie po prostu zmieniłam pracę i pomogło. ;-)

niestety - mam taki zawod, ze nigdy nie unikne tych czynnikow:(

1. Data: 2002-07-23 07:55:32

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety - mam taki zawod, ze nigdy nie unikne tych czynnikow:(

A może mały wentylatorek?Masz przesuszoną skórę,może coś bardziej
nawilżającego i odżywczego....
Pozdrawiam Kasia S.

smieszne wpadki kosmetyczne
zapachy, ktorych nie cierpicie