syrop - o co chodzi

1. Data: 2002-04-23 09:41:24

Temat: syrop - o co chodzi
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko dostało książkę kucharką dla dzieci i tam w przepisie na
coś (zapomniałam) jest syrop.
O co im chodzi?
O taki rozpuszczony cukier w małej ilości wody?
Bo moja Anka chce użyć sosnowego domowej roboty ;-))
--
Pozdrawiam GosiaH
PS. A w ogóle w tej książce to jest mnóstwo dziwacznych dodatków

1. Data: 2002-04-23 13:01:49

Temat: Re: syrop - o co chodzi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Moje dziecko dosta?o ksi??k? kuchark? dla dzieci i tam w przepisie na
>co? (zapomnia?am) jest syrop.
>O co im chodzi?
>O taki rozpuszczony cukier w ma?ej ilo?ci wody?
>Bo moja Anka chce u?y? sosnowego domowej roboty ;-))

chyba chodzi o wode-cukier.. a jakie sa te dziwne dodatki i jaka
to ksiazeczka?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-30 08:48:34

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał

> chyba chodzi o wode-cukier.. a jakie sa te dziwne dodatki i jaka
> to ksiazeczka?

Ja Cię bardzo Krysiu przepraszam, ale gdzie ta książka jest to ja już
nie wiem.
Miała być pod ręką, bośmy chciały z niej coś gotować.
Ale niedługo się przeprowadzam, pewnie wtedy się znajdzie.
Dam znać.
--
Pozdrawiam GosiaH

bylo dawno ciasteczka dl dzieci