szafa do zabudowy

1. Data: 2002-10-18 11:30:37

Temat: szafa do zabudowy
Od: "Eryk" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje postawic sobie taka szafe tyle, ze:
- nie wiem jakie firmy sa dobre?
- jaka cena jest cena atrakcyjna?
- na co zwrocic uwage?

wiem juz, ze na dowolnej podlodze mozna je stawiac. (mam terakote)

Czy te firmy dzialaja na jakims szerszym terenie?

Er.(wawa)

1. Data: 2002-10-18 13:27:33

Temat: Re: szafa do zabudowy
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Eryk" pyta

> - jaka cena jest cena atrakcyjna?

Ja myślę, że o atrakcyjnej cenie można mówić poniżej 1500 PLN.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-10-18 13:44:43

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chopek" <c...@m...org> napisał w wiadomości

> "Eryk" pyta

> Ja myślę, że o atrakcyjnej cenie można mówić poniżej 1500 PLN.

Ja mysle ze da sie zrobic znacznie taniej - wystarczy zamowic szafe bez
polek wewnetrznych, te dorobi kazdy stolarz. Podobno niektorzy dostawcy
slono sobie licza wlasnie za polki

Zaslav

1. Data: 2002-10-18 16:29:12

Od: "pistacjusz" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno niektorzy dostawcy
> slono sobie licza wlasnie za polki

komandor 300% z plyte
pozdro

1. Data: 2002-10-19 06:45:20

Temat: Odp: szafa do zabudowy
Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chopek <c...@m...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aop286$rji$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Ja myślę, że o atrakcyjnej cenie można mówić poniżej 1500 PLN.

Mysle, ze wszystko zalezy od rozmiaru. Ja chce szafe o wym. 240x240 i
glebokosci 60cm i spotkalam sie z wycenami od 4.500 do 1.900 (W-wa). Chyba
nie musze mowic, na ktora sie zdecyduje. :-)
W kazdym razie pod wzgledem cenowym odradzalabym wszyskie Komandory,
Stanleye, Senatory i tym podobne. Porzadny zakladzik stolarski zrobi to za
pol ceny "firmowej".
--

Pozdrawiam!
AsiaBe

<Jesli chcesz do mnie napisac, usun NO_SPAM z adresu zwrotnego.>

1. Data: 2002-10-19 10:26:00

Od: "D-One" <m...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

/ciach/
> W kazdym razie pod wzgledem cenowym odradzalabym wszyskie Komandory,
> Stanleye, Senatory i tym podobne. Porzadny zakladzik stolarski zrobi to za
> [...]

Czy to znaczy iz znasz takowy i mozesz szepnac slowko gdzie go szukac ?
D-One

1. Data: 2002-10-19 15:05:50

Od: "Marcin" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaBe" pisze:

> Mysle, ze wszystko zalezy od rozmiaru.

Masz 100% racji. Jeżeli ktoś pyta jaka cena jest atrakcyjna, nie podając
nawet wymiarów, nie otrzyma odpowiedzi na pytanie.
To tak jakbym napisał "chcę kupić auto, jaka cena jest atrakcyjna?" :-)) Z
resztą temat był na grupie wałkowany już nie raz.

Pozdrawiam, Chopek.

zmywarka whirlpoola?
Pralki Amica - za i przeciw
Komputerowy program ochrony domu - TIME ALARM- wart 500 zł wystawiony w PROMOCJI na aukcji za 0,01 zł.
piekarnik kolo zmywarki?
gablota przeszklona