szafka na CD

1. Data: 2004-09-07 19:16:51

Temat: szafka na CD
Od: EC <e...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Ostatnio natknąłem się na ładny CD stand w salonie i mam małe pytanie.
Na zdjęciu poniżej przedstawiony jest komplet:
http://www.bfm.com.pl/gen_img/walencja.jpg

Zainteresowała mnie ta szafka na CD - mam pytanie: odnośnie tych
wewnętrznych plastikowych wkładów na płyty CD: kto je produkuje i gdzie
je można zakupić?

Z góry dziękuję za odpowiedź

--
EC

1. Data: 2004-09-08 06:03:45

Temat: Re: szafka na CD
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EC" <e...@U...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] http://www.bfm.com.pl/gen_img/walencja.jpg

Piękny mebel na zdjęciach, na żywo trochę traci :)

> [...]mam pytanie: odnośnie tych wewnętrznych plastikowych wkładów
> na płyty CD: kto je produkuje i gdzie je można zakupić?

Znalazłam coś takiego: http://www.dacter.pl/biurowe1.htm, jeśli trafisz na
coś więcej, daj, proszę, znać :)

Pozdrawiam
Hanka (w poszukiwaniu analogicznego patentu na dvd)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-09-08 06:07:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 8 Sep 2004 08:03:45 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[> i powiedziała:

> Znalazłam coś takiego: http://www.dacter.pl/biurowe1.htm, jeśli trafisz na
> coś więcej, daj, proszę, znać :)

To ja od razu radzę albo zamykaną szafkę z takimi cosiamo, albo
regały z pionowo ustawionymi DVD/CD. Inaczej potwornie się kurzy na całej
powierzchni pudełka. Kurz nawet straszliwie osiada w poziomo położonym
podełku z przegródkami.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-09-08 06:18:35

Od: EC <e...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:
> Użytkownik "EC" <e...@U...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Piękny mebel na zdjęciach, na żywo trochę traci :)

Widziałem go w weekend na żywo, IMHO ładnie się prezentuje.

> Znalazłam coś takiego: http://www.dacter.pl/biurowe1.htm,

Super, to wygląda dokładnie na ten typ wkładu jaki jest w tym meblu.
Dzięki za namiar.

> jeśli trafisz na coś więcej, daj, proszę, znać :)

Szukałem w googlach jako CD stand, ale nic ładnego się nie znalazło.. :-(

--
EC

22% czy 7% VAT (na okna)
Test programu AnoMail