Odp: szałwia omączona

1. Data: 2003-11-14 12:08:12

Temat: Odp: szałwia omączona
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bp2d7f$cis$...@z...polsl.gliwice.pl...
> na > stipy nawrzucałam po prostu aksamitek obciętych, gdzieniegdzie
kopczyki z
> ziemi, a na inne pójdzie okrywa stroiszowa.

A skąd się stroisz pozyskuje? Z grabieży leśnej przyrody ojczystej czy z
kaleczenia własnych iglaków przecudnej urody?????
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-11-14 12:30:23

Temat: Re: szałwia omączona
Od: "moni" <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A skąd się stroisz pozyskuje? Z grabieży leśnej przyrody ojczystej czy z
> kaleczenia własnych iglaków przecudnej urody?????

Zwyczajnie, mozna jeszcze z cmentarza.

moni.

3. Data: 2003-11-14 12:37:51

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moni <o...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> Zwyczajnie, mozna jeszcze z cmentarza.

Faktycznie. Nie pomyślałem.... :-)))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-11-14 12:51:02

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

> A skąd się stroisz pozyskuje? Z grabieży leśnej przyrody ojczystej czy z
> kaleczenia własnych iglaków przecudnej urody?????
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ja część kupiłam w ostatni wieczór przed Wszystkimi Świętymi, ale
sprzedajacy nie byli zbyt hojni. Jednak starczyło mi na osłonięcie
iglaczków. Teraz nawet mój kundel może (mam nadzieję) bezkarnie ... (tu
niewymowne). Przed Wigilią można zabierać za darmo te resztki co handlującym
zostaną:-)
Gabi

5. Data: 2003-11-14 15:09:55

Temat: Re: Odp: szałwia omączona
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> A skąd się stroisz pozyskuje? Z grabieży leśnej przyrody ojczystej czy z
> kaleczenia własnych iglaków przecudnej urody?????

Najlepiej namierzyc las, gdzie wlasnie byl zrab (zromb). Mysmy taki
namierzyli tuz przy granicy Wroclawia, jutro robimy drugi kurs i mamy
stroisz na cala zime za darmo i bez niszczenia czegokolwiek. Mozna np.
zadzwonic do nadlesnictwa i zapytac, gdzie cieli ostatnio iglaste.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-11-14 15:48:52

Temat: Odp: Odp: szałwia omączona
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> [...]

> stroisz na cala zime za darmo i bez niszczenia czegokolwiek. Mozna np.
> zadzwonic do nadlesnictwa i zapytac, gdzie cieli ostatnio iglaste.

Czasem tez po solidnej wichurze pełno jest połamanych gałęzi w lasach. Ale
czy to można legalnie zbierać?
--
Pozdrawiam, Kaśka

7. Data: 2003-11-14 16:30:38

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>
napisał w wiadomości

> Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w
wiadomości do grup
> dyskusyjnych
napisał:X...@1...17.
1.38...

Mysmy taki
drugi kurs i mamy
czegokolwiek. Mozna np.
ostatnio iglaste.

Ja podobnie jak Ewa namierzyłam kilka wyciętych przez
leśników świerków.

> Czasem tez po solidnej wichurze pełno jest połamanych
gałęzi w lasach. Ale
> czy to można legalnie zbierać?

Kiedyś właściciele ziemscy nie karali za zbieranie chrustu w
swoich lasach, najwyżej powiesz że to na opał;-)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2003-11-14 17:06:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś właściciele ziemscy nie karali za zbieranie chrustu w
> swoich lasach, najwyżej powiesz że to na opał;-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Mój sąsiad twierdzi, że w pace jest CO:-))

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-11-14 19:11:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Czasem tez po solidnej wichurze pełno jest połamanych gałęzi w lasach. Ale
> czy to można legalnie zbierać?
> --
:(
bez zgody lesniczego nie mozna nic z lasu pozyskiwac
oprocz jagod i grzybow
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

10. Data: 2003-11-14 19:23:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:009f01c3aae3$12dbd200$57484cd5@d3h6c1...

aha, dobrze, że sie zapytałam, bo planowałam z sekatorem i workiem pojechać
do lasu. Leśniczy, to raczej zgody nie wyrazi?
--
Pozdrawiam, Kaśka

Re: nazwy - dlugie
Re: Dzień dobry