szampon koloryzujacy...?

1. Data: 2003-08-19 09:05:15

Temat: szampon koloryzujacy...?
Od: "mandragora" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..szukam szamponu koloryzujacego, nie chce farby...do tej pory uzywalam
casting, ale poniewaz zamierzam zejsc z czerni na ciemny braz, a nie moge
upolowac takiego koloru z castinga (niby jest, ale nigdzie go nie ma), to moze
znacie jakies inne kolorowe szampony? bo ja widze wszedzie tylko farby i farby
(3 stopien koloryzacji) :(((
help.

mandra pragnaca koloru

1. Data: 2003-08-19 09:19:59

Temat: Re: szampon koloryzujacy...?
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mandragora" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
moze
> znacie jakies inne kolorowe szampony? bo ja widze wszedzie tylko farby i

Może tu coś znajdziesz:

http://www.wella.pl/consumer/consumer_products/wella
ton/produkty/wtonkorzysc
i/wtontabela.jsp

1. Data: 2003-08-19 09:54:41

Od: "anna kaszkin" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Może tu coś znajdziesz:
>
> http://www.wella.pl/consumer/consumer_products/wella
ton/produkty/wtonkorzysc
> i/wtontabela.jsp

eeee...a to nie sa te, co trzeba mieszac w misce i nakladac jakas szczoteczka
czy czyms? to ja dziekuje :( nie potrafie :( ja musze miec z tym patentem z
butelka z czubkiem ;)
poza tym nie napisali nawet (albo slepam?), jak dlugo ma sie ten kolor trzymac?

szukam dalej,
czy np l'oreal ma cos, co nie jest farba...?

1. Data: 2003-08-19 10:41:12

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-08-2003 o godz. 11:54 anna kaszkin napisał(a):

> [...]
jakas szczoteczka
> czy czyms? to ja dziekuje :( nie potrafie :( ja musze miec z

Bez przesady, przeciez to szampon, nakladasz packe na glowe i
rozprowadzasz tak jakbys myla wlosy - nic prostszego.

> poza tym nie napisali nawet (albo slepam?), jak dlugo ma sie
ten kolor trzymac?

Ja uzywam Welli od dlugiego czasu, myjac wlosy codziennie, kolor
trzyma sie ok. 3 tygodni.

kinga

Załóż konto pocztowe - - czekają upominki i rejs katamaranem po Bałtyku
z kapitanem Romanem Paszke! - < http://profil.wp.pl/promocja.html >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-19 11:00:43

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> butelka z czubkiem ;)
> poza tym nie napisali nawet (albo slepam?), jak dlugo ma sie ten kolor

A masz dlugie czy krotkie wlosy? Bo ja mam krociutkie i dla mnie Casting
(dla odmiany granatowo-czarny) byl szalenie nieekonomiczny, bo musialam
zuzyc caly specyfik, a przy mojej dlugosci wlosow spokonie starczyloby na
dwa razy. Dlategowole Palete lub Welle, gdzie emulsja jest w dwoch
saszetkach i mozna wycisnac polowe kremu z tubki. Wychodzi duuuzo taniej.
Paleta ma odcien braz a Wella ciemny braz. Sa prakrycznie identyczne, mialam
oba. Paleta ma tez odcien ciemna czekolada. Wychodzi brazowo-czarny.
Zauwazylam, ze szmpony trzymaja sie roznie w zaleznosci od odcienia. Palety
braz i czekolada zeszly mi calkiem po dwudziestu myciach. Czern natomiast
(Paleta) jest nie do zdarcia. Myje, myje i nadal jest. Tych myc juz bylo ze
trzydziesci, a on ciagle siedzi. Tylko nie ma juz polysku niebiekawego, jest
po prostu czarny.

> szukam dalej,
> czy np l'oreal ma cos, co nie jest farba...?
No wlasnie Casting jest z L'Oreala. W buleteczce, bez mieszania niczego w
miseczkach. Tylko, jak pisalam, dla mnie kompletnie nieoplacalne. Braz z
Castingu widzialam w kazdym wroclawskim Rossmannie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-19 11:05:48

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragora" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> znacie jakies inne kolorowe szampony? bo ja widze wszedzie tylko farby i

ja uzywam szamponu na 24 mycia, chyba to jest wella, takie zolte opakowanie.
maja fajny kolor "ciemna czekolada", na pocztaku prawie czarny, potem sie
zmywa.

pozdro. ddd

1. Data: 2003-08-19 11:30:41

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@w...pl (=?ISO-8859-1?Q?Kinga_B=B3aszczak?=) napisał(a):

> jakas szczoteczka
> tym patentem z
>
> Bez przesady, przeciez to szampon, nakladasz packe na glowe i
> rozprowadzasz tak jakbys myla wlosy - nic prostszego.

a to przepraszam. moze farby maja w instrukcji te szczoteczki, zerkne :)

> ten kolor trzymac?
>
> Ja uzywam Welli od dlugiego czasu, myjac wlosy codziennie, kolor
> trzyma sie ok. 3 tygodni.

oooo, a. super :)
dziekuje

mandra

1. Data: 2003-08-19 11:34:05

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> napisał(a):

> szczoteczka
> trzymac?
>
> A masz dlugie czy krotkie wlosy? Bo ja mam krociutkie i dla mnie Casting
> (dla odmiany granatowo-czarny) byl szalenie nieekonomiczny, bo musialam

od jakiegos czasu krotkie. owszem, zwlaszcza po zwiekszeniu opakowan spora
czesc ladowala w koszu, ale trudno, strasznie lubie casting... latwo sie
naklada, nie czeka sie dlugo (w sam raz czas na zabawe ze stopami na przyklad,
albo inne depilacje ;))

> [...]
> Paleta ma odcien braz a Wella ciemny braz. Sa prakrycznie identyczne, mialam
> oba. Paleta ma tez odcien ciemna czekolada. Wychodzi brazowo-czarny.

aaaa, piekne! powiedz jeszcze, ze naprawde latwo toto aplikowac (w porownaniu
do castingu??) - a zmienie nawyki :)

> No wlasnie Casting jest z L'Oreala.

no, to sie wykazalam...;)

W buleteczce, bez mieszania niczego w
> miseczkach. Tylko, jak pisalam, dla mnie kompletnie nieoplacalne. Braz z
> Castingu widzialam w kazdym wroclawskim Rossmannie :)

wynalazlam na palecie z kolorami numer 12 i za nic nie moge go teraz znalezc
:( ale moze dzieki temu odkryje jakies nowosci :)

dziekuje, juz tracilam nadzieje

mandra

1. Data: 2003-08-19 11:44:37

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-08-2003 o godz. 13:30 mandragora napisał(a):

> a to przepraszam. moze farby maja w instrukcji te szczoteczki,
zerkne :)

Raczej nie, ja szczoteczke kupilam oddzielnie (sa w kazdej
drogerii).

1. Data: 2003-08-19 11:58:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Aug 2003 11:34:05 +0000 (UTC), mandragora <m...@N...gazeta.pl> wrote:
:
: aaaa, piekne! powiedz jeszcze, ze naprawde latwo toto aplikowac (w porownaniu
: do castingu??) - a zmienie nawyki :)

uzywalam kiedys palette i nie mialam z tym najmniejszych trudnosci. mialam
pedzel do farby, nabieralam rozmieszanej paciaji z miseczki i smarowalam
skalp :) te rozne pojemniczki z dziobkiem i inne triki reklamowe :) wg mnie
niewiele albo wcale nie dodaja wygody, i tak musisz to, co nalozysz,
rozprowadzic potem po wlosach. przy krotszych wlosach zwlaszcza czynnosc
pedzlowa jest banalna i wg mnie tak jest szybciej.

uzywalam czarnego i bardzo dobrze sie trzymal.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

naturalne maseczki-pytanie
Astor
kosmetyki vivhy i inne- strona www