"szara" rzeczywistość :)

171. Data: 2012-04-19 13:11:18

Temat: Re: "szara" rzeczywistość :)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 11:24, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Fakt, potem może byłoby głupie, grube i w ogóle grycan

Zdaje się, że właśnie "ukułaś" nowy epitet w polszczyźnie... i to
wcale nie jest żart.

172. Data: 2012-04-19 13:12:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Przykro mi, że nie dostrzegasz różnicy pomiędzy kupowaniem przez 12 latka
> prezerwatyw do zabawy a dawaniem mu kasy przez dziadka z tekstem: "kondom
> albo dewocjonalia"

A... to dziadek od razu dołożył opowieść o tym, jak te gumy stosować... Nie
wiedziałam...
Ciekawa w takim razie jestem, czy wyjaśniał również, do czego się używa
dewocjonalia. Zwłaszcza że słówko niezbyt popularne u 12-latków.

qr.a

173. Data: 2012-04-19 13:13:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 14:00, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
> W swojej odpowiedzi zasłaniasz się tym, ze przecież masz dziewczynkę 9
> letnią a nie 12 letniego chłopca. Racji sporo masz- ale IMO (by Vilar) to
> tylko różnica w dziadostwie. Piszesz o relacji dziadka z wnukiem. No gdyby
> ta relacja była silna, dziecko było by już w jakiś sposób uświadomione
> seksualnie, to do wyobrażenia dla mnie byłby jednorazowy żart dziadka "masz
> tu na prezerwatywy". Może to i niesmaczne jak dla mnie- no ale w takiej
> sytuacji- możliwe. Jednak druga część zdania w szczególności w połączeniu z
> pierwszą jest jednoznacznie demoralizująca i obrzydliwa.

Nic dodać, nic ująć.

174. Data: 2012-04-19 13:14:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:4f90091f$0$26684$65785112@news.neostr
> [...]
> prezerwatyw do zabawy a dawaniem mu kasy przez dziadka z tekstem: "kondom

Dostrzega, dostrzega. I dlatego za nic się do tego nie przyzna.

175. Data: 2012-04-19 13:22:15

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 15:00, Chiron pisze:

> Przykro mi, że nie dostrzegasz różnicy pomiędzy kupowaniem przez 12
> latka prezerwatyw do zabawy a dawaniem mu kasy przez dziadka z tekstem:
> "kondom albo dewocjonalia"

Dostrzega, ja też dostrzegam. A nawet się przyznaję, że dostrzegam.
To już coś, nie ?

Szkoda, że ty nie dostrzegasz różnicy między 'przykro mi', a
'patrzcie, jaki jestem elokwentny w rozróżnieniach'.

176. Data: 2012-04-19 13:28:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 14:00, Chiron pisze:

> Trochę przejaskrawiłem- bo_było_to_w_kontekście_gumowych_lal.

No, rzeczywiście _trochę_.

> W swojej odpowiedzi zasłaniasz się tym, ze przecież masz dziewczynkę 9
> letnią a nie 12 letniego chłopca.

IMO jest różnica w relacjach pomiędzy "mężczyznami" (w tym jednym
dorastającym), a mężczyzną i małą kobietką.
Żartu nie bronię swą piersią, bo nie wiem, jak tak naprawdę to
wyglądało, ale uważam, że mocno dramatyzujesz i naciągasz.

> [...]
> sytuacji- możliwe. Jednak druga część zdania w szczególności w
> połączeniu z pierwszą jest jednoznacznie demoralizująca i obrzydliwa.

A załóżmy, że dawałby kieszonkowe z hasłem "na dewocjonalia" - byłoby
lepiej?

Ewa

177. Data: 2012-04-19 13:38:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Vide: Madonna

qr.a

178. Data: 2012-04-19 13:40:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale uważam, że mocno dramatyzujesz i naciągasz.

> A załóżmy, że dawałby kieszonkowe z hasłem "na dewocjonalia" - byłoby

Nie wiem, czy lepiej. W każdym bądź razie- dość dziwnie. I tak jakoś-
drwiąco? No bo gdyby miał intencję dać np na szkaplerzyk- to dał by
pieniądze i powiedział: Kup sobie medalik z Matką Boską- niech Cię chroni.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

179. Data: 2012-04-19 13:44:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 13:45, Chiron pisze:

> Tak jakby poniekąd także zarówno też Ewa odpowiedziała już za siebie:-)

Gdybyś wiedział, co też moja córka ostatnio wymyśliła, to dopiero za
głowę byś się złapał. ;)

Ewa

180. Data: 2012-04-19 13:45:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 14:44, Qrczak pisze:

> No i co z tego, przyszła pierwsza wiosenna ulewa i zaraz po świętach
> znów musiałam okna myć.
> A od ubiegłego weekendu sprzątam po sąsiadów remoncie. Znów.

No właśnie, właśnie. Dlatego śmiem obstawać przy swoim zdaniu.

Ewa

Nowa partia?
Sila zlego na jednego? Troche za duzo tych przypadkow
Prośba o poradę
bunt dzieci marzenia o domu
Czcij ojca swego i matke swoja