szarpanie się z sałatą jaki ma sens?

41. Data: 2006-06-22 11:14:22

Temat: Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** oshin dorota bugla wrote:

> A co, że takie jednostki nie występują w przyrodzie?

Pewnie tak, ale i tak jakoś mi to koliduje.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

42. Data: 2006-06-22 11:23:39

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Gotowanie w pojęciu ogólnym - kuchnia, gotowanie, dieta <- potocznie
> "gotowanie".

No toż właśnie Ci piszę: w tożsamości wynikanie ma być w OBIE strony. Jak
coś jest o zdrowym żywieniu, to niech ci będzie, jest o gotowaniu, ale jak
coś jest o gotowaniu, to nie musi być o zdrowym.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

43. Data: 2006-06-22 11:27:47

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** flower wrote:

> No toż właśnie Ci piszę: w tożsamości wynikanie ma być w OBIE strony.

OK. Użyłem złego słowa.

> Jak coś jest o zdrowym żywieniu, to niech ci będzie, jest o
> gotowaniu, ale jak coś jest o gotowaniu, to nie musi być o zdrowym.

OK. Ale właściwie jaki, *najmniejszy*, związek Twoje czepialstwo ma z
tematyką grupy, w sensie z dyskusjami o kuchni itp.?

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

44. Data: 2006-06-22 11:40:23

Temat: Re: szarpanie się z sałatą jaki ma sens?
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Kuronia?

> Niekoniecznie muszę słuchać gitarzysty, który krzywo trzyma gitarę, żeby
> się przekonać co umi. Oczywiście, są wyjątki. Jeśli ci smakuje jego
> kuchnia - o co chodzi?! Smacznego.
> Mnie wystarczy jak zalecał krojenie czuszki w rękawiczkach
jednorazowych...
> Ale to tylko moja prywatna opinia. Kogo uraziłem - pardonujcie.

Nie uraziles mnie absolutnie :-)
Nie taki wrazliwiec ze mnie heh
Nawiasem mowiac to ze gitarzysta trzyma gitare tak a nie inaczej wcale nie
mowi nic o jego grze...
Krojenie czuszki w rekawiczkach jednorazowych to faktycznie jakis farmazon
kompleny... jednak zapewne chozilo mu o to zeby pozniej nie zatrzec sobie
oczu pozostalosciami na rekach/palcach...
A swoja droga bardziej cenie od Kuronia pana Maklowicza :-)
Co nie znaczy ze nie doceniam kulinarnego kunsztu pana Kuronia...

45. Data: 2006-06-22 11:43:28

Temat: Re: Kuroń [Było: Re: szarpanie się z sałatą jaki ma sens?]
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Makłowicz powinien ograniczyć się do opowiadania, gotowanie zostawiając
> ludziom którzy się na tym znają.

Znowu spytam... jadles kiedys cokolwiek ugotowanego przez Maklowicza?
Watpie bo na pewno bys takich farmazonow nie opowiadal...
A moze bedziesz twierdzic ze jestes od niego lepszy???
Wypowiadaj sie z lski swojej na tematy ktore znasz osobiscie...

46. Data: 2006-06-22 11:45:32

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> właśnie

> kuchni,
> wyjdzie"
>
> No mniej więcej, tylko nie wiem skąd to "czyli", bo tu nie chodzi o
> dowartościowanie.

Pewnie zamiast czyli miało byc "CHILI"
;-)

> Aha. Czyli znów od "powinien" przechodzimy do "ja wolę".

Otoz to

47. Data: 2006-06-22 11:46:59

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e7djb8$ai6$1@inews.gazeta.pl, turecky wrote:
> Lubię też Rossa Burtona,

BurDEna. Jakoś mi jego nazwisko zapadło w pamięć. ;-)
http://www.rossburden.com/
Też zresztą szczupły nie jest. ;-)

Hania
--
***
What is a detour? A wrong way to the right place. [Laurel & Hardy]

48. Data: 2006-06-22 11:50:16

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e7du71$kio$7@nemesis.news.tpi.pl, Konrad Kosmowski wrote:

> Pewnie tak, ale i tak jakoś mi to koliduje.

Nigdy ci nie przyszło do głowy, że komuś nie zależy na tym, żeby być
szczupłym?

Ja też przy każdej paczce chipsów i przy każdym kawałku czekolady mam
świadomość, że gdybym ich nie zjadła, byłabym szczuplejsza. Ale wolę być
grubsza i najedzona.

Hania
--
***
What is a detour? A wrong way to the right place. [Laurel & Hardy]

49. Data: 2006-06-22 11:50:48

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ** flower wrote:
>

> Rozumiem, że ktoś może mieć taką, a nie inną budowę ciała, natomiast
> jak jest przesadnie otyły to robi się to już nie zdrowe, a Kuroń jest,
> można po prostu zdrowiej żyć i IMHO to pomaga na problemy z otyłością
> (no chyba, że jest ona chorobliwa jak napisałem) - zdrowo się odżywiać
> (wykluczać tłuste i niewartościowe pokarmy itp.), uprawiać sport etc.

Wykluczac tluste? a jesli lubi? (ja uwielbiam na ten przyklad...)

> Kuroń nie wygląda mi na kogoś kto by się zdrowo odżywiał czy uprawiał
> sport, w ogóle. W przypadku normalnej osoby to bez znaczenia, no ale
> Kuroń poniekąd jest osobą, która prowadzi program o żywieniu w TV, więc
> szczególnie od niej wymagałbym aby nie była otyła, bo to się źle
> kojarzy (mi).

A czemu niby? Prowadzi program o gotowaniu a nie o dietetyce czy "zdrowym"
odzywianiu sie...
I pozostawia wolny wybor ludziom...
W ktorym momencie powiedzial ze to co proponuje jest calkiem zdrowe?? ja
takiego czegos nie slyszalem...
a bigos jest taki super zdrowy??? a giolonka??? a tluste zeberka??? i wiele
innych... a jednak ludzie je uwielbiaja jesc...

> Na tej samej zasadzie jakby psychologiem miał być psychopata, etykiem
> morderca, seksuologiem ksiądz itp.

A kto prowadzi nauki pzedslubne? jak nie ksiadz? i mowi miedzy innymi o
sexie, zwiazkach partnerskich itd itp?

50. Data: 2006-06-22 11:52:43

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e7dvjn$ahc$1@atlantis.news.tpi.pl, Misiek wrote:
> [...]
<ciach>
> Krojenie czuszki w rekawiczkach jednorazowych to faktycznie jakis
> farmazon kompleny...

A ja uważam, że skreślanie kogoś dlatego, że kroi bądź nie kroi w
rękawiczkach, to lekka pomyłka. Nie można fenomenalnego posiłku ugotować w
gumowych rękawiczkach?

Hania
--
***
What is a detour? A wrong way to the right place. [Laurel & Hardy]

[przepis]sałatka z pistacjami
Wysyp kalarep...
Pasteryzacja zakupionej kiełbasy
Przechowanie sera