Re: szatka chrzcielna

Data: 2004-10-21 08:54:11
Temat: Re: szatka chrzcielna
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl>

> Drogie Grupowiczki!
> Już od kilku miesięcy jestem cichą czytelniczką Waszej (a może Naszej?)
> grupy.
> Mam do Was ogromna prośbę.
> Niedługo będę trzymać do chrztu mojego siostrzeńca i chciałabym
> przygotowac szatkę chrzcielną. SZukam wzorów do wyhaftowania, najlepiej
> xxx ale niekoniecznie. Czas leci bo Staś już dwa tygodnie temu się
> urodził a rodzice raczej nie będą zwlekać z sakramentem.
>
> Będę bardzo wdzięczna za pomoc
> Ulka

Kilka lat temu Lakhsmi chrzcila swoja coreczke i dostapilam zaszczytu
wyhaftowania szatki.
kupilam bardzo cienka etaminke, biala muline, narysowalam krzyz wokol niego
jakis motyw roslinny, bardzo delikatny. wszystko wyhaftowalam haftem plaskim
stosujac 2 nitki muliny. calosc umiejscowiam mniej wiecej 10-15 cm od
wykroju szyi. dol szatki ozobilam podobna wariacja na tematy roslinne. nie
pamietam czy obrobilam te szatke szydelkiem, czy podszylam gotowa koronke.

skrzacik