szcepionka - grypa

1. Data: 2000-10-05 09:23:32

Temat: szcepionka - grypa
Od: "Gosia" <p...@e...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem ktory mnie meczy - chcialabym sie zaszczepic przeciwko grypie
ale planuje tez zajsc w ciaze ile czasu musi uplynac zanim bede mogla zajsc
w ciaze po szczepieniu ? czy ktos spotkal sie z takim problemem

2. Data: 2000-10-05 09:45:56

Temat: Re: szcepionka - grypa
Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zajsc
> w ciaze po szczepieniu ? czy ktos spotkal sie z takim problemem

Czesc !
Ostatnio rozmawialam z pania doktor w poradni K. Zadawalam wlasnie
dziesiatki pytan w stylu "jak sie przygotowac" i "co wolno a co nie". Pani
doktor stwierdzila, zeby sie specjalnie nie przejmowac i zbytnio nie
wymyslac. Po prostu nie popadac w skrajnosci i paranoje. Polecala na miesiac
przed planowanym zajsciem brac po jednej tabletce Folik'u dziennie.

A co ma to do szczepionki przeciw grypie ? Wg moich obserwacji na znajomych
objawy po szczepionce nie roznia sie niczym od objawow grypy, takze
wnioskuje z tego, ze organizm odchorowuje szczepionke, jak zwykla grype
(tyle, ze szybciej). Po okolo tygodniu chyba wszystko jest juz unormowane.

Pozdrowienia
ANF

poszukuję ofiar Talidomidu
joga