szczelina przy parapecie

1. Data: 2004-01-05 22:27:26

Temat: szczelina przy parapecie
Od: Kwiatek <k...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam.. przy osadzaniu parapetu pomiedzy nim a oknem
pozostala delikatna szczelina ok 1-1,5mm. Ostatnio
zorientowalem sie ze tamtedy mi calkiem niezle wieje.
No i czas na zatkanie tego.
Mam takie swoje propozycje:

1. gips... nie wiem jak sie sprawdzi..
2. klej do paneli... po wyschnieciu przezroczysty wiec nie
powinno byc problema.
3. silikon sanitarny..

4. ??

No wlasnie ?? Ma ktos moze jakies innego pomysly ?

Pozdrawiam
Kwiatek

1. Data: 2004-01-05 22:47:37

Temat: Re: szczelina przy parapecie
Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...pl.SkasujTo> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek wrote:
> Witam.. przy osadzaniu parapetu pomiedzy nim a oknem
> pozostala delikatna szczelina ok 1-1,5mm. Ostatnio
> zorientowalem sie ze tamtedy mi calkiem niezle wieje.

Bardzo prawdopodobne, że dół okna nie został uszczelniony pianką.
Jeśli możesz się tam dostać to uzupełnij braki.

> No i czas na zatkanie tego.
> 1. gips... nie wiem jak sie sprawdzi..

Zeschnie się i wykruszy... W tym miejscu są duże zmiany temperatur i wilgotności.

> 2. klej do paneli... po wyschnieciu przezroczysty wiec nie
> powinno byc problema.

Ale czy wystarczająco elastyczny ? Nie wiem jak się zachowa.

> 3. silikon sanitarny..

To już lepsze. I koniecznie z dodatkiem środków pleśniobójczych,
bo zimą w tym miejscu będzie mokro.
--
Slaw

1. Data: 2004-01-07 15:12:50

Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Jan 2004 22:27:26 +0000, Kwiatek wrote:

> 4. ??

Akryl zewnętrzny. Uszczelnianie wewnątrz i na zewnątrz. Musisz to
robić przy temp. powyżej 5 st. C.

water
shanti shanti shanti

Oplaty czynszowe jakie u Was sa?
Żelazko z wytwornicą pary_proszę o opinię
skrzynka na listy - gdzie kupic?
wyburzyć ścianę
Sedesy kompaktowe - skutecznosc splukiwania