szczepić się czy nie?

1. Data: 2001-06-06 19:51:59

Temat: szczepić się czy nie?
Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przed usunięciem włókniaka z pleców lepiej zaszczepić się na żółtaczkę
czy nie trzeba?
Chciałem w prawdzie zabieg przed wakacjami mieć z głowy no ale zastanawiam
się, czy nie poczekać i się nie zaszczepić przed nim...
Poradźcie, proszę.

2. Data: 2001-06-06 21:35:55

Temat: Re: szczepić się czy nie?
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Wed, 6 Jun 2001 21:51:59 +0200 , "Przemek"
<c...@d...alter.pl> napisał coś takiego:

> [...]
>Chciałem w prawdzie zabieg przed wakacjami mieć z głowy no ale zastanawiam
>się, czy nie poczekać i się nie zaszczepić przed nim...

Zawsze się szczepić - niezależnie od planowanych , bądź
nieplanowanych zabiegów....
--
Cosa
c...@p...onet.pl

3. Data: 2001-06-06 21:53:52

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze się szczepić - niezależnie od planowanych , bšdź
> nieplanowanych zabiegów....

na wszystko ?
febre, malarie, tyfus, trad tez ?

4. Data: 2001-06-07 01:36:38

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałem w prawdzie zabieg przed wakacjami mieć z głowy no ale zastanawiam
> się, czy nie poczekać i się nie zaszczepić przed nim...

zaszczep sie, nic ci nie zaszkodzi a moze pomoc tylko sie. pospiesz bo
odpornosc musi sie wytorzyc.
iwona

5. Data: 2001-06-07 08:50:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jun 2001, Przemek wrote:

> Czy przed usunięciem włókniaka z pleców lepiej zaszczepić się na żółtaczkę
> czy nie trzeba?

przeciez reguly postepowania w planowanych (nie pilnych) zabiegach
zalecaja aby szczepic! Nie ryzykuj

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

6. Data: 2001-06-07 16:38:20

Temat: Re: Re: szczepić się czy nie?
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>na wszystko ?
>febre, malarie, tyfus, trad tez ?
Na trąd szczepionki nie ma.
A do niektórych krajów tropikalnych bez zaszczepienia się na żółtą febrę
nie wjedziesz.
Poza tym chyba lepiej się zaszczepić niż chorować.

--
Artur Drzewiecki
d...@p...bez.onet.spamu.pl

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu.

7. Data: 2001-06-07 16:39:34

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej się zaszczepić, bo najczęstszą przyczyną zakażeń WZW B w Polsce
są zabiegi medyczne i seks.
--
Artur Drzewiecki
d...@p...bez.onet.spamu.pl

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu.

burczenie w brzuchu
farkoidoza?
konczcie dyskusje matoly!!!
ciekawa rzecz dla socjologów