szczepienia

1. Data: 2001-01-29 19:14:27

Temat: szczepienia
Od: "dhanvantari" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto sie szczepic przeciw grypie?
Niektorzy moi znajomi bardzo mi to odradzaja.
Twierdza, ze szczepionki W OGOLE sa niebezpiczne.

Co Wy na to? Moze to zalezy od indywidualnych predyspozycji organizmu?

Czekam na odp.

2. Data: 2001-01-29 21:35:54

Temat: Odp: szczepienia
Od: "Szelus" <s...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zamian stosowania szczepionek mozna stosowac leki chomeopatyczne np.
oscilococillum jest dosc dobrym lekiem tego typu.

Szelus

3. Data: 2001-01-30 00:56:53

Temat: Re: szczepienia
Od: M...@w...pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-01-30 04:03:01

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dhanvantari" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Twierdza, ze szczepionki W OGOLE sa niebezpiczne.
>
> Co Wy na to? Moze to zalezy od indywidualnych predyspozycji organizmu?

Proponuje homeopatyczna szczepionke INFLUENZIN. Nie wpływa niekorzystnie na
układ immunologiczny a jest skuteczna. Mozna kupić w aptekach
homeopatycznych bez recepty i aplikować sobie w domu kuleczki pod jezyk.

Pozdrawiam
beta

5. Data: 2001-01-30 06:28:02

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy warto sie szczepic przeciw grypie?

jezeli ma sie ponad 60 lat lub zmniejszona odpornosc immunologiczna - tak.
w pozostalych wypadkach wystarcza leki homeopatyczne.

6. Data: 2001-01-30 11:30:49

Od: "Michał Pasternak" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomeopatyczne?
to chyba tylko dla chomo sapiens ...

tia, leczyć się można
powikłania po grypie są też rewelacyjne
z nich też leczą ... tylko pozostaje dość duży uszczerbek na zdrowiu

mp

Użytkownik "Szelus" <s...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
: W zamian stosowania szczepionek mozna stosowac leki chomeopatyczne np.
: oscilococillum jest dosc dobrym lekiem tego typu.
:
: Szelus
:
:

7. Data: 2001-01-30 18:58:52

Od: "Szelus" <s...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chomeopatyczne?
> to chyba tylko dla chomo sapiens ...

Sory krolu!!!
Pomylilem sie

"h"omeopatyczne

8. Data: 2001-02-01 14:15:52

Od: "Michal_" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

dhanvantari <d...@p...onet.pl> wrote in message
954fjr$aee$...@n...internetia.pl...
>Czy warto sie szczepic przeciw grypie?
>Niektorzy moi znajomi bardzo mi to odradzaja.
>Twierdza, ze szczepionki W OGOLE sa niebezpiczne.
>
>Co Wy na to? Moze to zalezy od indywidualnych predyspozycji organizmu?

Na pewno tez, ale moim nie lekarkich okiem warto. Tymbardziej, ze powiklania
moga byc rozne...

Michal

pijawki
Filtr UV na okularach