Re: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?

Data: 2015-04-29 12:23:04
Temat: Re: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

"W dniu 2015-04-25 o 19:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-25 17:50, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>
> Wywód jest zajebisty super.
> BTW pan to, co zwąchał, mógłby zainwestować w professionalny piar.

Ależ ma, ma świetny piar i zajebistych ludzi w swoim sztabie (polecam
posłuchać, kupa śmichu):

http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/1424259,Czy
-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

Ewa
"
przecież rozmwiamy o tym. Potem na pytanie, co tam śmiesznego-
odpowiedziałaś, że nie tłumaczysz dowcipów. Ewo- zapytam tak: czy boisz się
wyrazić tu swojej opinii? Takie odniosłem wrażenie. Napisz wprost- co tam
takiego śmiesznego, co to za kupa śmichu. Może i ja się z Toba zgodzę-
pośmiejemy się razem?

--

Chiron