szczepienia przed podróżą

1. Data: 2006-05-26 06:55:06

Temat: szczepienia przed podróżą
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wygląda sprawa szczepień przy wyjeździe do Rosji, ale w jej
azjatyckie rejony (Ałtaj, Chakasja )? Myślę, ze jak do Mongolii, ale co
z malarią? W spisie zalecanych dla Mongolii nie ma wzmianki na ten
temat, pani z Sanepidu wykazuje totalną dezorientację.
--
pa, Basia

2. Data: 2006-05-26 12:34:43

Temat: Re: szczepienia przed podróżą
Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Malaria wystepuje w poludniowej Azji i sa szczepy odporne na wszystkie
aktualnie dostepne lekarstwa. Co do Rosji to komary roznosza wirusy
zwierzece, pasozyty wszelkiego rodzaju, szczepienia nie pomoga wogole.
Mongolia generalnie czysta lecz unikac dotykania traw stepow bezposrednio ze
skora, mnostwo pasozytow.

Tomas

> [...]
> spisie zalecanych dla Mongolii nie ma wzmianki na ten temat, pani z
> Sanepidu wykazuje totalną dezorientację.

Preparat wspomagajacy po ostrym zapaleniu trzustki
nadmiar żelaza
prawo jazdy a zdrowie
szczepienie na ospe wietrzna po kontakcie z chory dzieckiem
ból w dole brzucha