szczepienie na wzw b

1. Data: 2004-01-05 14:52:06

Temat: szczepienie na wzw b
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy opóźnienie trzeciej dawki szczepionki na WZW B o ok.6 tygodni będzie
miało wpływ na jej skuteczność?

2. Data: 2004-01-05 18:14:24

Temat: Re: szczepienie na wzw b
Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy opóźnienie trzeciej dawki szczepionki na WZW B o ok.6 tygodni będzie
> miało wpływ na jej skuteczność?

Nie będzie miało to żadnego wpływu, trzecią dawkę szczepionki, powinno podać
się w okresie pół roku- do roku od pierwszego szczepienia.
Pozdrawiam
Jagoda

3. Data: 2004-01-05 20:25:59

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będzie miało to żadnego wpływu, trzecią dawkę szczepionki, powinno
podać
> się w okresie pół roku- do roku od pierwszego szczepienia.

tak myślałam, ale w ulotce była mowa o 6 miesiacach, więc wolałam zapytać.

4. Data: 2004-01-06 01:11:21

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Nie będzie miało to żadnego wpływu, trzecią dawkę szczepionki, powinno
> podać się w okresie pół roku- do roku od pierwszego szczepienia.

To ja się jeszcze podepnę i zapytam o dawkę przypominajacą. Czy można się
zaszczepić nie po 5 (jak zalecają) ale po 6 latach?
Zagapiłam się i taraz nie mam pojęcia co robic.

pozdrawiam

ulapod

usuń BEZ_TYCH_LITER pisząc do mnie

5. Data: 2004-01-06 08:24:43

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulapod" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> To ja się jeszcze podepnę i zapytam o dawkę przypominajacą. Czy można się
> zaszczepić nie po 5 (jak zalecają) ale po 6 latach?
> Zagapiłam się i taraz nie mam pojęcia co robic.

mozna ale nie trzeba jesli nie jestes ustawowo zobowiazana

Ból kolana
suplement diety GTE - informacja handlowa
Stara baba - drętwienie rąk - co to może być?
ucisk na środku klatki piersiowej
studia "rat.med." i "pielęgniarstwo"