szczepionka MMR

1. Data: 2002-01-31 11:29:33

Temat: szczepionka MMR
Od: "X-Ray" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

mam następujacy problem: moja córeczka ma 15 miesięcy i chciałbym ją
zaszczepić przeciw śwince, odrze i różyczce, jednak jak się okazuje, nie
jest to takie proste - bezskutecznie poszukuję szczepionki MMR (od ponad
miesiąca). Dzisiaj otrzymałem informację, że mam pytać w kwietniu - może
będzie....
Trochę to dla mnie dziwne - czyżby jakiś monopol na to był? W całej Polsce
tyle firm, hurtowni itd, a tego po prostu nie ma. Czy ktos mógłby pomóc w
rozwiązaniu tej zagadki, a może gdzieś się jedna taka szczepionka uchowała?
Najlepiej w okolicach Trójmiasta:-).

Pozdrawiam i proszę o wszelkie związane z ww tematem informacje.
X-Ray.

2. Data: 2002-01-31 12:18:22

Temat: Re: szczepionka MMR
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "X-Ray" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
uchowała?
> Najlepiej w okolicach Trójmiasta:-).
>
> Pozdrawiam i proszę o wszelkie związane z ww tematem informacje.
No monopol jakby jest - szczepionka jest produkowana przez firmę Merck
Sharp & Dohme Idea Inc. To jest nazwa firmy w Polsce, wiem tak
dokładnie bo pracowałem dla nich przez 3 lata ;-))
Ciekawy problem, rzekłbym nawet dziwny... Trzeba by repów pogonić ;-)
Pozdro
Massai

3. Data: 2002-01-31 13:11:28

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Massai" <t...@b...ids.pl> napisał w wiadomości

Merck

> No to się repi słabo starają, witaminki kurka itd i owszem, a jak
coś
> naprawdę potrzebne to nie ma. A może nie chcą zarobić? Chyba MMR
jest
> droższe niż vigantol czy cebion...
> ps. a teraz dalej branży, czy poerót do zawodu?
> Pozdrawiam,
> X-Ray.
No w sumie ani to ani to ;-)
w firmie pracowałem na studiach, rozbestwiłem się i za te pieniądze co
płacą w szpitalu nie chciałem pracować ;-) a jak często tu mówią: "nie
chcesz pracować w tym zawodzie za te pieniądze to nie musisz!"... Więc
zmieniłem branżę...
A do farmaceutyków też wracać nie chciałem. Praca po 15, 16 godzin na
dobę, wyjazdy, jedynie pensje przyzwoite... Ale to dobre właśnie na
3 - 4 lata...
Teraz robię: http://www.sidoz.pl , oho, zaraz Dariusz będzie piszczał
że spam! ;-)
Całkiem ciekawa praca.
Pozdro
Massai

4. Data: 2002-01-31 13:40:49

Od: "X-Ray" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-02-01 08:28:09

Od: "X-Ray" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A do farmaceutyków też wracać nie chciałem. Praca po 15, 16 godzin na
> dobę, wyjazdy, jedynie pensje przyzwoite... Ale to dobre właśnie na

A ja myślałem, że repi pracują po 4-5 godzin....
Z tego co widziałem u znajomych:-) Ale może się zmieniło.
A adres ciekawy, nie uważam że spam - po prostu autoreklama:-)
dopuszczalna...
Pozdrawiam,
X-Ray

6. Data: 2002-02-01 09:41:49

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z tego co widziałem u znajomych:-) Ale może się zmieniło.
> A adres ciekawy, nie uważam że spam - po prostu autoreklama:-)
no tak... ale ja nie pracowałem jako rep ;-))) udało mi się ominąć ten
niewdzięczny etap...
Pozdro
Massai

7. Data: 2002-02-09 19:33:38

Od: Paul Coleman <p...@c...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Hello,
Forgive my English, but I need a medical dictionary to wirte this in
Polish. I decided to reply as I strongly feel that the subject is too
important to be dismissed.

I live in England. The current debate on the subject of MMR vaccine
has torn the establishement of medical profession and parents apart.
The govermnet wants every child to be vaccinated at 18 months.

However, a lot of parents noticed that their child after the
vaccination showed signs of autism and bowel disturbance.
The medical chief offcer say that there is no connection between the
two.
However, Dr Wakefield has conducted some research and found that
chilldren who has been vaccinated had measles virus in their guts and
did show bowel disorder. This was not observed in children who had 3
single vaccines.
Some parents who can afford a single vaccine vaccinated their children
but parents who cannot are discriminated be the family doctors to a
point of being struck of the registrar.
Mind you, the doctor gets about 10.000 pounds for vaccination program
if they meet their target.

Even Tony Blair could not give a straight no or yes answer when he was
asked whether his son Leo had a triple vaccine. He said that this was
a private matter. People do not like his attitude and more parents
decided to go for a single vaccine. I would do the same.

So think about it carefully. Do not trust the medics 100% and think
carefully about the MMR. Logically, three very strong vaccines put
together and injected into a small child whose immunological system is
not fully developed could be quite dangerous. Think about it.
I hope the information was helpful. Good luck.

Ella

8. Data: 2002-02-13 19:49:48

Od: Paul Coleman <p...@c...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Hello,
Hi,

wrote:

> [...]
>Najlepiej w okolicach Trójmiasta:-).
>
>Pozdrawiam i prosz? o wszelkie zwi?zane z ww tematem informacje.

Proteiny (prosze o porade)
Hormony
ziewanie
Przebyta ciaza