szczoteczka elektryczna

1. Data: 2002-01-09 19:42:16

Temat: szczoteczka elektryczna
Od: "M.G." <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie? Cena, jakość, skuteczność? Sens kupienia?
M.

1. Data: 2002-01-09 20:33:21

Temat: Re: szczoteczka elektryczna
Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.G." <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie? Cena, jakość, skuteczność? Sens kupienia?
> M.

Hej,
Poszukaj w archiwum pl.sci.medycyna
Temat ten byl walkowany dosc dokladnie jakis miesiac, moze 2 temu, warto
zajrzec!!!!.

Janusz
p.s. Ja kupilem Braun Oral B 3D i jestem b.zadowolony, odpusc sobie
natomiast zabawki na baterie za 15-20 zl do kupienia w hipermarketach-
szkoda pieniedzy).

1. Data: 2002-01-10 01:37:12

Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.G." <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie? Cena, jakość, skuteczność? Sens kupienia?
> M.

Jak masz troche wolnej kasy, to kupuj.
Nic tak dobrze nie doczysci jak elektryczna szczota (opinia znajomej
dentystki).
Kup model z czasomierzem (po 2 minutach pika albo przerywa na moment)
- przydaje sie zwlaszcza rano kiedy czlowiek nieprzytomny ledwo widzi na
oczy
i ani mu w glowie pamietac ze zeby trzeba myc min. 2 minuty.

Pierwsze kilka razy myj ostroznie - krwawia dziasla, poza tym dziwne
uczucie,
trzeba sie przyzwyczaic.
Potem juz bez problemow - uzywam od 4-ech lat i sobie chwale - OralB.

Nie kupujdrozszej z dwoma predkosciami (ja mam 2 i zawsze uzywam tylko tej
szybszej :)

Jedna szczoteczka (wymienna nasadka) starcza na ok. 3 mies do 1/2 roku.
Wlosie ma wskaznik zuzycia (traci kolor - jak straci do polowy - trzeba
wymienic).

Poza tym rewelacyjna zabawka dla malego dziecka - dajesz mu szczoteczke i
masz 20 minut spokoju :-)

Edek

1. Data: 2002-01-10 07:49:53

Od: "foNi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> p.s. Ja kupilem Braun Oral B 3D i jestem b.zadowolony, odpusc sobie
> natomiast zabawki na baterie za 15-20 zl do kupienia w hipermarketach-
> szkoda pieniedzy).

Ostatnio kupiłem sobie z żoną właśnie taką zabawkę w hipermarkecie (na
próbę) i o dziwo :-))) żona bardzo sobie zachwala. Bardzo dobrze usuwa
kamień i nie podrażnia dziąseł. Zastanawiamy się nad kupnem "profesjonalnej"
szczoteczki elektrycznej.
Pozdrawiam
foNi

1. Data: 2002-01-13 11:34:56

Od: "lurker" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M.G. <O...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1i72b$872$...@n...onet.pl...
> Co sądzicie? Cena, jakość, skuteczność? Sens kupienia?
> M.

Ja uzywam Philipsa od roku.
Przed zakupem uwazalem taka szczoteczke za zbedny luksus.
Teraz moge powiedziec , ze ktos kto choc raz umyl zeby szczoteczka elektry
czna nigdy nie wroci do "zwyklej".
Fantastycznie czysci zeby zwlaszcza tam gdzie zwykla szczoteczka prawie nie
dochodzi czyli z tylu.
Oprocz tego jest to swietny masaz dziasel - po pierwszym uzyciu odczuwasz
takie dziwne i przyjemne uczucie jakie nigdy nie miales po uzyciu zwyklej
szczoteczki.
Moim zdaniem lepsze sa te nie na baterie ale z ladowarka - kolega ma taka
zwykla i nie dosc ze sie zepsula po 8 miesiacach to ciagle trzeba bylo wym
ieniac baterie .
Zwroc uwage na liczbe obrotow , natomiast rzeczywiscie nie warto patrzec na
przelacznik zmiany obrotow - ja myje zawsze na 2 biegu.
Warto kupic tez taka , ktora ma zbiorniczek na wiecej niz jedna szczoteczke
( ja mam na 4 ) - to gdy ma sie rodzine i perspektywe jej powiekszenia.
Sczoteczki wymienia sie co okolo 4 miesiace - sa po 30 zl za 2 sztuki.
Zwroc tez uwage na szybkosc ladowania - w instrukcji cos powinno byc na ten
temat.
Pozatym znajoma dentystka zdecydowanie mi polecala szczoteczke elektr. jako
znacznie lepsza od zwyklej - chociaz dentysci raczej polecaja brauna niz p
hilipsa.

1. Data: 2002-01-16 22:08:03

Od: "radar" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.G." <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie? Cena, jakość, skuteczność? Sens kupienia?

Dentyści polecają ale... jako uzupełnienie zwykłej. Czyli myjesz 2 razy ;-)

radar

1. Data: 2002-01-17 12:28:21

Od: "Jakub Koralczyk" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"radar" <m...@p...com> wrote in message news:a24tmj$bo4$1@absinth.dialog.net.pl...
> Użytkownik "M.G." <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Dentyści polecają ale... jako uzupełnienie zwykłej. Czyli myjesz 2 razy ;-)

bez sensu ! dentydta który tak twierdzi chyba nigdy nie mył zębów
szczoteczką elektryczną. Ja myję od niedawna (kiedyś też uważałem,
że to trochę zbędny luksus) i bardzo wszystkim polecam. Czyści
wszystko bardzo dokładnie, usuwa kamień i masuje dziąsła.

pozdrawiam
J.Koralczyk
q...@n...pl

dom nad jeziorem