szeflera problem

1. Data: 2005-11-03 07:50:33

Temat: szeflera problem
Od: "dissasta" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcialbym sie dowiedziec czy moze byc spowodowane to iz nowe galazki/liscie
na mojej szeflerze dostaja brazowych wypryskow i umieraja... zadna galazka
nie jest w stanie sie prawidlowo rozwinac... przed kupieniem owej szeflery
hodowana byla wrecz w bardzo duzym cieniu przez co jedna strona zupelnie nie
miala listkow... czy to moze wynikac z niedostosowania do duzego
naswietlenia w oknie oraz duzej suchosci powietrza bo krzaczek stoi nad
kaloryferem... osoba ktora ma dwie szeflerki takie powiedziala ze maja zbyt
sucho ale podlewam je tak by nie przelac... gdy gleba kepke przeschnie...
coz robic ?

2. Data: 2005-11-03 08:24:21

Temat: Re: szeflera problem
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sucho ale podlewam je tak by nie przelac... gdy gleba kepke przeschnie...

Lupa w łapkę. Brązowe plamki miałam przy przędziorkach. Opryski na razie
załatwiły sprawę.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-11-03 17:42:22

Od: "dissasta" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lupa w łapkę. Brązowe plamki miałam przy przędziorkach. Opryski na razie
> załatwiły sprawę.

To mam rozumiec ze przedziorki ubijaja nowo rozwijajace sie listki ;) ??

4. Data: 2005-11-03 18:05:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To mam rozumiec ze przedziorki ubijaja nowo rozwijajace sie listki ;) ??

Powiedzmy, że wysysanie soków listkom w życiu nie pomaga:)

Pozdrawiam, Basia.

Wasabi
zdjecia
kupiłam winorosle
[-Kupie-] lampy sodowe (HPS) z oprawkami-do szklarni..
Śpieszmy się