szklane pojemniki na zywnosc

1. Data: 2011-08-11 11:36:29

Temat: szklane pojemniki na zywnosc
Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Szukam szklanych zamykanych pojemnikow/miseczek na zwynosc, cos takiego jak w tym
linku
na gorze
https://www.pomocnicykuchenni.pl/index.php?d=40&kod=
0602&sort_a=nazwa

Niestety znajduje tylko platikowe, a nie chce takich, bo wkurza mnie
ich mycie w zmywarce. Wiecie moze gdzie takie ale szklane mozna kupic?

2. Data: 2011-08-14 08:31:28

Temat: Re: szklane pojemniki na zywnosc
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisal w wiadomosci
> Witam.
>
> Szukam szklanych zamykanych pojemnikow/miseczek na zwynosc, cos takiego jak w
> tym linku
> na gorze

http://slubowisko.pl/produkt/edecopl/pojemniki-szkla
ne-na-zywnosc-zestaw-5szt-glasslock-gl25,8597

http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?id3=22&id4=2
3&sid=d640a1f26640b2f0aa057767eaa004a5

misiczka

3. Data: 2011-08-14 09:11:43

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 13:36, I.Tichy pisze:
> [...]
>
> Niestety znajduje tylko platikowe, a nie chce takich, bo wkurza mnie
> ich mycie w zmywarce. Wiecie moze gdzie takie ale szklane mozna kupic?

to ja sie podepne - szukam jakiegos szklanego zestawu pojemnikow na
ziola, najlepiej by mozna bylo kupic:

mlynki do pieprzu, soli (najlepiej reczne)
pojemniki na sypane ziola, ale zamykane szczelnie, by sie zapach nie
ulatnial
pojemniki na imbir w korzeniu, czy cynamon w lasce, czyli troche wieksze
niz te sypane i rowniez szczelnie zamykane

jakis pomysl?

a gdyby jeszcze zawieraly jakies jasnozielone barwienia, marzenie....
:), moj ulubiony kolor!

4. Data: 2011-08-14 20:58:08

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-14 11:11, kuchenka pisze:
> to ja sie podepne - szukam jakiegos szklanego zestawu pojemnikow na
> ziola, najlepiej by mozna bylo kupic:

ja szukalem dlugo... i tanie, i drogie - i nic mi nie pasowalo

w koncu kupilem w IKEI - nie idealne, objetosciowo te male to male, a te
duze za duze na male porcje ziol, ale sie sprawdzaja

kupilem te jako male
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40113613

i te jako duze
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00112540

sa jeszcze wieksze...

sprawdzają się, dokupiłem do tego takie leżące cusie i te przyrawy leżą
sobie ładnie w szufladzie (od góry w małych nie widać co jest w środku)

Oglądałem też takie na magnesy, które w środku sa większe (pojemność)
ale nieszczelne były niestety..

Sierp

5. Data: 2011-08-14 21:05:02

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.homus.pl/pl/category/285?series=349

6. Data: 2011-08-14 21:25:32

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> sprawdzają się, dokupiłem do tego takie leżące cusie i te przyrawy leżą
> sobie ładnie w szufladzie (od góry w małych nie widać co jest w środku)

te male jakich mniej wiecej sa rozmiarow (albo jaka pojemnosc), bo ikea
nie podaje na stronie

ale wygladaja fajnie

gdyby jeszcze mialy jasnozielone wieczka...

czy w tym zestawie mozna tez dokupic mlynek do pieprzy i soli bo nie
moge znalezc? :(

7. Data: 2011-08-14 21:25:48

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.homus.pl/pl/category/285?series=349

za duze :(

8. Data: 2011-08-15 07:41:15

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-14 23:25, kuchenka pisze:

> te male jakich mniej wiecej sa rozmiarow (albo jaka pojemnosc), bo ikea
> nie podaje na stronie

podaje podaje, w zakładce "Informacje o produkcie"
pojemność 9cl, wysokość 9cm, średnica 5cm

dokupiłem do tego jeszcze taki "organizer" za 10pln, który ma takie
złobienia i na tym te pojemniki leżą - wygodne. Są podgumowane więc
pojemniki nie latają przy otwieraniu szuflady

> gdyby jeszcze mialy jasnozielone wieczka...

no niestety... :)

> czy w tym zestawie mozna tez dokupic mlynek do pieprzy i soli bo nie
> moge znalezc? :(

nie widzialem... do oliwy i octu jeszcze jest
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60113612
ale mlynkow "dedykowanych" nie kojarze

ale chyba kazdy stalowy bedzie od biedy pasowal.. ale ja to facet
jestem, ja co prawda ten gotujący, ale co do czego pasuje to już nie wiem :P
np. coś takiego?
http://allegro.pl/elektryczny-mlynek-do-pieprzu-soli
-inox-i1747404041.html
albo coś takiego
http://allegro.pl/mlynek-soli-pieprzu-antyalergiczna
-ceramika-s144-i1747666170.html
http://allegro.pl/adhoc-profi-mlynek-do-pieprzu-lub-
soli-sosnowiec-i1726645163.html

z zestawów młynkowych w ikea to kojarzę tylko ten
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20152870
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10152875
trochę większe ale mi się mniej podobają

Sierp

9. Data: 2011-08-15 15:35:27

Od: kuchenka <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale chyba kazdy stalowy bedzie od biedy pasowal.. ale ja to facet
> jestem, ja co prawda ten gotujący, ale co do czego pasuje to już nie
> [...]

sporo tego na allegro to prawda, choc nie wierze, by te tansze sie
sprawzily i dlugo wytrzymaly

ale zalezy mi na tym by pojemniki na przyprawy i te mniejsze i te
wieksze pasowaly do kompletu z mlynkami (a z tym juz gorzej, przydaloby
sie wszystko jednego producenta)

10. Data: 2011-08-16 09:37:14

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I.Tichy <i...@...tichy.pl> napisał(a):

> [...]
>
>Niestety znajduje tylko platikowe, a nie chce takich, bo wkurza mnie
>ich mycie w zmywarce. Wiecie moze gdzie takie ale szklane mozna kupic?

http://www.przechowywac.pl/frigoverre-gelo/78-frigov
erre-gelo-box-4-szt.html
http://www.przechowywac.pl/kategorie/11-frigoverre-s
quare-set-3szt-duzy-.html

klucz do odkręcania łożysk w pralkach Electrolux
Opinie o pompa Viessmann Vitocal 300-A
Równość kobiety z mężczyzną
prawo do ziemi przed ogrodzeniem
rrrrrrrr